Menu

Uitgelicht: Efficientie op de werkvloer



Uitgelicht: Efficientie op de werkvloer

Wekelijks blikt Places.nl terug op de interessantste blogs over een bepaald onderwerp. Deze week is het de beurt aan 'efficiëntie op de werkvloer'. Lees de beste tips en zet uw tijd zo optimaal mogelijk in!

Ga de strijd aan tegen ziekteverzuim: voorkomen is beter dan genezen

De feestdagen zijn voorbij, maar de winter nog niet. Januari is na alle gezellige feestdagen een maand waarin veel werknemers een griepje oplopen of met een verkoudheid thuisblijven. Wat kunt u hier als werknemer nu tegen doen? Lees de blog 'Ga de strijd aan tegen ziekteverzuim: voorkomen is beter dan genezen'

Uw uren in beeld: besteed uw tijd efficiënter!

U kent het vast: u heeft zoveel verschillende werkzaamheden dat u aan het einde van de week het overzicht kwijt bent. Heeft u nu vier uur besteed aan het factureren,of was het meer? Het bijhouden van uw gewerkte uren kan u helpen gemakkelijk een overzicht te creëren. En nog belangrijker, u kunt er in een oogopslag mee zien waar er tijd te winnen valt. In deze blog introduceert Places.nlenkele tools om uw uren in kaart te brengen.

Lees de blog 'Uw uren in beeld: besteed uw tijd efficiënter!'

Debiteurenbeheer: hoe zorgt u ervoor dat facturen op tijd betaald worden?

De overheid is een slechte betaler, blijkt uit onderzoek van het Verbond van Creditmanagement Bedrijven. Bedrijven worden gemiddeld pas 29 dagen nadat de vervaldatum verstreken is betaald. Dit is een stijging ten opzichte van vorig jaar, waar het gemiddelde 26 dagen was. Maar niet alleen de overheid betaalt laat, ook andere Nederlandse bedrijven staan er om bekend hun rekeningen te laten liggen. Hoe zorgt u er als ondernemer nou voor dat u uw geld op tijd ontvangt?

Lees de blog 'Debiteurenbeheer: hoe zorgt u ervoor dat facturen op tijd betaald worden?'

Timemanagement: maak het uzelf gemakkelijk met een overzichtelijke planning

Kent u het gevoel altijd tijd tekort te komen? Dat is niet zo gek, want als ondernemer wordt er altijd van alles van u verwacht. U moet a la minute oplossingen uit uw mouw schudden, vergaderingen bijwonen, presentaties geven, aan de toekomst denken en óók nog eens 24/7 bereikbaar zijn. En omdat u zich niet in drieën kunt delen kan het lastig zijn om al deze taken met elkaar te combineren. Toch is een goede planning het halve werk. Met deze tips kunt u efficiënter te werk gaan en dus een hoop tijd besparen.

Lees de blog 'Timemanagement: maak het uzelf gemakkelijk met een overzichtelijke planning'

Meer blogs over andere relevante onderwerpen? Houd dan onze blogpaginain de gaten!


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek