Contact met de Places Service desk
Snel geholpen bij al uw vragen!
Bij Places vinden we het belangrijk dat u snel en zo goed mogelijk geholpen wordt. Wij streven naar een optimale klantenservice en zijn daarom 24/7 telefonisch bereikbaar om uw vragen te beantwoorden. Onze Service desk staat graag voor u klaar.
Voor het instellen van bijvoorbeeld uw Places advertentie of Places antwoordservice kunt u ook gebruik maken van de speciale handleidingen.
Handleidingen
Top 5 meestgestelde vragen
-
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?U kunt uw bedrijfsgegevens aanpassen door een gratis account aan te maken op Places.nl. Met een Places account kunt u 24/7 uw bedrijfsgegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com aanpassen en beheren. Daarnaast kunt u vanuit uw Places account uw andere Places diensten beheren, zoals een gratis advertentie, antwoordservice, reviewpagina of website.
-
Is mijn Places account wel echt gratis?Uw Places account is volledig gratis. Vanuit uw Places account kunt u gratis gebruik maken van onze diensten. Zo kunt u adverteren op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, gebruikmaken van onze Antwoordservice, uw klanten uitnodigen voor het plaatsen van een review én uw online vindbaarheid nog verder vergroten met een website.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn wijzigingen zichtbaar zijn op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?Nadat u uw bedrijfsgegevens op Places.nl gewijzigd heeft, worden de wijzingen gecontroleerd door onze servicemedewerker. Binnen twee werkdagen zijn uw wijzigingen zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
-
Waarom worden mijn wijzigingen niet direct op Google weergegeven?Wanneer u uw bedrijfsvermelding heeft gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot uw wijziging ook door Google is verwerkt.
-
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen/verwijderen?Voor het toevoegen of wijzigen van uw persoonsgegevens verwijzen wij u door naar www.mijnnummervermelding.nl. Daarnaast adviseren wij u contact op te nemen met uw telecomaanbieder om te controleren of uw gegevens worden weergegeven in elektronische gidsen. Voor het verwijderen van uw persoonsgegevens kunt u een verzoek indienen via info@places.nl of 024 3555 299.
Algemeen
-
Is mijn Places account wel echt gratis?Uw Places account is volledig gratis. Vanuit uw Places account kunt u gratis gebruik maken van onze diensten. Zo kunt u adverteren op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, gebruikmaken van onze Antwoordservice, uw klanten uitnodigen voor het plaatsen van een review én uw online vindbaarheid nog verder vergroten met een website.
-
Wat is Places.nl?Places.nl is hét online ondernemersplatform van Nederland met als doel ondernemers in contact te laten komen met hun potentiële klanten. Via Places.nl kunnen ondernemers hun bedrijf gratis aanmelden en gebruik maken van verschillende diensten die zorgen voor een optimale vindbaarheid én bereikbaarheid.
-
Wat is Telefoonboek.nl?Telefoonboek.nl is de meest complete bedrijvengids van Nederland. Via Telefoonboek.nl kunt u snel en eenvoudig contactgegevens opzoeken van bedrijven en personen in Nederland.
-
Wat is Openingstijden.com?Via Openingstijden.com kunt u evenals via Telefoonboek.nl snel en eenvoudig contactgegevens opzoeken van bedrijven en personen in Nederland. Daarnaast vindt u op Openingstijden.com ruim 66.000 actuele openingstijden van ketens en winkels in Nederland.
-
Wat is Beste.nl?Beste.nl is onderdeel van Places.nl B.V. Op deze website vindt u online aanbiedingen, maar ook landelijke en lokale aanbiedingen en folderaanbiedingen.
-
Wat is Places.nl B.V.?Places.nl B.V. helpt u bij het vinden van bedrijven en personen via internet en mobiel. Onder Places.nl B.V. vallen de websites Places.nl, Telefoonboek.nl, Openingstijden.com, Beste.nl en de apps van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Maandelijks bezoeken ruim 6,6 miljoen mensen onze websites.
Adverteren
-
Waarom zou ik mijn bedrijfsprofiel op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com claimen?Door het claimen van uw bedrijfsprofiel kunt u 24/7 gratis uw bedrijfsgegevens wijzigen. Wanneer u gratis informatie toevoegt zoals uw openingstijden en een beschrijving van uw bedrijf, vergroot u de online vindbaarheid van uw bedrijf op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Daarnaast verhoogt u de kans dat klanten contact met u opnemen.
-
Hoe vergroot een bedrijfsprofiel mijn online vindbaarheid?Als ondernemer wilt u graag goed online gevonden worden. Places.nl kan u hierbij helpen. Alleen al door het invullen van de juiste contactgegevens, meest passende categorie en bedrijfsomschrijving vergroot u de kans dat een potentiële klant contact met u opneemt. Daarnaast zijn Telefoonboek.nl en Openingstijden.com goed vindbaar in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google. Uw bedrijfsprofiel wordt weergegeven op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com en is daarmee ook goed vindbaar. Nadat u uw bedrijfsgegevens op Places.nl gewijzigd heeft, worden alle wijzigingen gecontroleerd door onze servicemedewerkers. Binnen twee werkdagen worden uw wijzigingen doorgevoerd op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
-
Waarom zou ik gebruikmaken van een betaalde bedrijfsprofiel?Een gratis bedrijfsprofiel op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com zorgt ervoor dat uw bedrijf gevonden wordt in een straal van 10 kilometer rondom uw vestigingsplaats. Wilt u echt meer opvallen tussen uw concurrenten en adverteren boven de standaard zoekresultaten? Dan kunt kiezen voor een uitgebreid advertentiepakket. Met een uitgebreide bedrijfsprofiel kunt u meer contactgegevens weergeven en is het mogelijk om een advertentie in te stellen op basis van door u gekozen zoekwoorden en plaatsen. Zo nemen potentiële klanten sneller contact met u op, omdat u niet alleen gevonden wordt op uw bedrijfsnaam maar ook op de diensten die u aanbiedt.
-
Welk advertentiepakket past bij mijn bedrijf?Places.nl beschikt over vier verschillende advertentiepakketten. Wilt u vooral lokaal adverteren? Dan heeft u mogelijk al genoeg aan een Places Plus Pakket. Dit advertentiepakket biedt u de mogelijkheid om een advertentie met vier zoekwoorden en vier plaatsen in te stellen waar u op gevonden wilt worden. Zo kunt u bijvoorbeeld in de direct omliggende plaatsen of in de grotere plaatsen in uw omgeving adverteren. Wilt u graag vrijblijvend advies over welk advertentiepakket het beste bij uw bedrijf past? Neem dan contact op met onze service desk via 024 3555 299.
Antwoordservice
-
Wat is Places Antwoordservice?Bent u niet in de gelegenheid uw telefoon op te nemen, dan neemt de Places Antwoordservice de gemiste gesprekken aan van uw bedrijf. Indien gewenst is het ook mogelijk om door te schakelen naar een ander telefoonnummer. Zo kunt u zich als ondernemer meer richten op uw eigen werk zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over uw telefonische bereikbaarheid. Een antwoordservice bespaart u personeelskosten en zorgt ervoor dat uw klanten altijd worden gehoord. Specifieke wensen kunnen altijd met onze servicedesk worden besproken.
-
Is het proefpakket echt gratis?Ja, het proefpakket is 30 dagen lang of tot een limiet van 50 gesprekken geheel kosteloos en vrijblijvend. Daarna bepaalt u zelf of u de samenwerking voortzet met een van onze bundels.
-
Hoe werkt het doorschakelen?Zodra u een (proef)pakket van de Places Antwoordservice heeft aangevraagd, ontvangt u van ons een uniek telefoonnummer waarnaar u uw toestel kunt doorschakelen. Dit is een eenvoudige handeling die onze servicedesk graag met u bespreekt. Het uitschakelen van de doorschakeling is iets wat u alleen zelf kunt doen vanaf uw eigen toestel of via uw eigen belsysteem.
-
Hoe kan ik mijn gesprekken beheren?Nadat u bent ingelogd op Places.nl vindt u onder het tabblad 'Antwoordservice' een totaaloverzicht van alle telefoongesprekken die wij voor u hebben aangenomen. Ook kunt u hier uw belscript te allen tijde aanpassen. Na een behandeld gesprek ontvangt u direct een e-mailbericht.
-
Is Places Antwoordservice 24/7 beschikbaar?Ja, u kunt 24/7 gebruik maken van Places Antwoordservice. Mocht u op bepaalde momenten van de dag uw telefoon liever niet naar ons doorgeschakeld hebben, kunt u deze doorschakeling eenvoudig aan- en uitzetten.
-
Welk antwoordservicepakket past bij mijn bedrijf?Places.nl beschikt over zes verschillende antwoordservicepakketten. Wilt u professionaliteit uitstralen? Dan heeft u mogelijk al genoeg aan een Places Antwoordservice Pro Pakket. Met dit meest gekozen antwoordservicepakket bent u optimaal telefonisch bereikbaar. Wilt u graag vrijblijvend advies over welk antwoordservicepakket het beste bij uw bedrijf past? Neem dan contact op met onze service desk via 024 3555 299.
-
Ik verbruik meer of minder gesprekken dan in mijn gekozen bundel zitten. Kan ik tussentijds het abonnement aanpassen?Ja, u kunt tussentijds uw abonnement aanpassen. Wij kijken graag samen met u hoe u het voordeligste uit bent aan de hand van het aantal gesprekken dat wij maandelijks voor u aannemen en/of doorverbinden.
Reviews
-
Hoe worden de ratings en reviews bij mijn bedrijfsprofiel bepaald?De ratings en reviews bij uw bedrijfsprofiel worden bepaald door de bezoekers van Telefoonboek.nl. Wanneer een bezoeker uw bedrijfsprofiel bekijkt, kan hij/zij ervoor kiezen om uw bedrijf te beoordelen op telefonische bereikbaarheid, algemene indruk, service en prijs/kwaliteit verhouding. Ook kan de bezoeker een review schrijven over uw bedrijf.
-
Hoe kan ik mijn reviewpagina beheren?Nadat u bent ingelogd op Places.nl vindt u onder het tabblad 'Reviews' een totaaloverzicht van klantbeoordelingen die zijn verzameld via Telefoonboek.nl, Openingstijden.com en Places Reviews. Ook kunt u hier uw reviewpagina naar wens inrichten.
-
Waarom worden er bij mijn bedrijfsprofiel geen ratings en reviews weergegeven?Er worden nog geen ratings & reviews op uw bedrijfsprofiel weergegeven wanneer uw bedrijf nog niet door onze bezoekers is beoordeeld. Nadat een review op Places.nl geplaatst is, wordt deze gecontroleerd door onze servicemedewerker. Binnen twee werkdagen is de goedgekeurde review zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
-
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn ratings en/of reviews?Wanneer u niet tevreden bent over uw ratings en reviews bij uw bedrijfsprofiel kunt u het beste contact opnemen met onze service desk via 024 3555 299.
-
Welk reviewpakket past bij mijn bedrijf?Places.nl beschikt over drie verschillende reviewpakketten. Wilt u direct feedback van uw klanten inwinnen en potentiële klanten helpen bij het maken van een keuze? Dan heeft u mogelijk al genoeg aan een Places Reviews Basis Pakket. Dit pakket wordt het meest gekozen door startende ondernemers. Wilt u graag vrijblijvend advies over welk antwoordservicepakket het beste bij uw bedrijf past? Neem dan contact op met onze service desk via 024 3555 299.
Websites
-
Is een Places website gratis?Ja, de basisversie van Places Websites is geheel kosteloos en vrijblijvend. Om onze klanten een gratis website te kunnen aanbieden, is er echter wel een aantal reclame-uitingen zichtbaar op de homepage van uw Places website. Onze andere pakketten zijn betaald, of het eerste jaar tegen een gereduceerde prijs te gebruiken.
-
Waarom zou ik kiezen voor een betaald pakket van Places Websites?Een betaald pakket levert verschillende voordelen op. Zo kunt u kiezen uit meerdere websitethema's en een domeinnaam. Daarnaast zal onze klantenservice u helpen bij het maken van de website, zoals met het toevoegen van websitefoto's en teksten. Bekijk onze pakketten en mogelijkheden.
-
Wat is de meerwaarde van een Places website?Een Places website is een online visitekaartje voor uw potentiële klanten. De website toont uw bedrijfsinformatie in één oogopslag. In enkele stappen kunt u gemakkelijk zelf een zakelijke website maken en het uiterlijk van de website aanpassen naar uw eigen huisstijl. Een Places Website vergroot samen met uw bedrijfsprofiel op Places.nl uw gehele online vindbaarheid.
-
Hoe kan ik mijn Places Website beheren?Nadat u bent ingelogd op Places.nl past u onder het tabblad 'Website' met enkele muisklikken het uiterlijk van uw Places website aan. U kunt zelf bepalen welke pagina's u aan of uit zet. Wijzigingen in uw tekst en/of foto's zijn direct zichtbaar op uw Places website. Wijzigingen in uw bedrijfsgegevens, zoals uw adres en openingstijden, worden binnen 24 uur gecontroleerd door onze servicemedewerker en zijn vervolgens ook zichtbaar op uw Places website.
-
Hoe kan ik mijn Places website verwijderen?Voor het verwijderen van een website kunt u een verzoek indienen via websites@places.nl
of bellen naar 024 3555 299. -
Wat kan ik met een domeinnaam van Places Websites?Bij Places Websites kan een domeinnaam worden gekocht. De extensies die beschikbaar zijn: .nl, .com, .eu, .info en .net. De domeinnaam kan een onderdeel zijn van een betaalpakket of het domein kan los besteld worden. Een losse domeinnaam kan kosteloos worden gekoppeld aan een Places Website. Ook kan de domeinnaam worden doorgezet naar een al bestaande (andere) website. Met een domeinnaam bent u gemakkelijk vindbaar voor online bezoekers, bovendien zorgt een domeinnaam voor een professionele indruk bij uw klanten.
-
Welk websitepakket past bij mijn bedrijf?Places.nl beschikt over twee verschillende websitepakketten: Websites Basis en Websites Premium. Wilt u een complete website op basis van uw wensen? Dan is het Websites Basis Pakket geschikt voor u. Wilt u beschikken over diverse extra functionaliteiten, dan raden wij het Websites Premiumpakket aan. Wilt u graag vrijblijvend advies over welk websitepakket het beste bij uw bedrijf past? Neem dan contact op met onze klantenservice via 024 3555 299.
Betaling en voorwaarden
-
Waar kan ik mijn facturen inzien?In de eerste week van de eerstvolgende maand na het afsluiten van een betaalde dienst op Places, ontvangt u per e-mail de factuur. Daarnaast kunt u op Places.nl ook uw factuur inzien. Dit door in te loggen met uw Places account en in de rechterkolom op 'Facturen' te klikken.
-
Hoe kan ik een factuur betalen?De betaling van uw factuur verloopt veilig en eenvoudig via automatische incasso. U ontvangt uw factuur in de eerste week van de eerstvolgende maand na het afsluiten van een betaalde dienst op Places. Het volledige bedrag inclusief BTW wordt enkele dagen na ontvangst van de factuur geïncasseerd.
-
Ik heb een vraag over mijn factuur, hoe kan ik contact opnemen?Wanneer u een vraag heeft over uw factuur kunt u het beste telefonisch contact opnemen met onze servicedesk via 024 3555 299. Uw vraag wordt dan direct behandeld.
-
Hoe kan ik mijn Places advertentie stopzetten?Uw overeenkomst loopt voor de periode van een jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Uw advertentiepakket is daarmee jaarlijks opzegbaar. Wanneer u de automatische verlenging wilt voorkomen kunt u – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van uw jaarcontract een verzoek per e-mail of telefonisch via 024 3555 299 indienen. Wanneer u voor 1 januari 2014 begonnen bent met adverteren kan het zijn dat u nog in het bezit bent van een maandpakket. Een maandpakket is wel maandelijks opzegbaar. Bij een opzegging van een maandpakket ontvangt u het vooruit gefactureerde bedrag terug. Voor meer informatie over duur en opzegging verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.
-
Hoe kan ik mijn Places Antwoordservice pakket stopzetten?Een Places Antwoordservice pakket betreft een overeenkomst van één jaar wat betekent dat het pakket alleen jaarlijks opzegbaar is. Wanneer u de automatische verlenging wilt voorkomen kunt u – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van uw contractjaar een verzoek indienen. Na het eerste contractjaar is het pakket maandelijks opzegbaar, waarbij nog steeds rekening moet worden gehouden met de opzegtermijn van één kalendermaand. Voor het stopzetten van uw Places Antwoordservice pakket kunt u een verzoek per e-mail, servicebericht of telefoon indienen.
-
Hoe kan ik mijn Places Reviews pakket stopzetten?Een Places Reviews pakket betreft een overeenkomst van één jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Dit wat betekent dat het pakket alleen jaarlijks opzegbaar is. Wanneer u de automatische verlenging wilt voorkomen kunt u – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van uw contractjaar een verzoek indienen. Na het eerste contractjaar is het pakket maandelijks opzegbaar, waarbij nog steeds rekening moet worden gehouden met de opzegtermijn van één kalendermaand. Voor het stopzetten van uw Places Reviews pakket kunt u een verzoek per e-mail, servicebericht of telefoon indienen.
-
Hoe kan ik mijn Places Websites betaalpakket of domeinnaam stopzetten?Uw overeenkomst loopt voor de periode van een jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Uw Places Websites betaalpakket en/ of uw domeinnaam is daarmee jaarlijks opzegbaar. Wanneer u de automatische verlenging wilt voorkomen kunt u – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van uw jaarcontract een verzoek per e-mail of 024 3555 299 indienen.
Telefoonboek.nl & Openingstijden.com
-
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?U kunt uw bedrijfsgegevens aanpassen door een gratis account aan te maken op Places.nl. Met een Places account kunt u 24/7 uw bedrijfsgegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com aanpassen en beheren. Daarnaast kunt u vanuit uw Places account uw andere Places diensten beheren, zoals een gratis advertentie, antwoordservice, reviewpagina of website.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn wijzigingen zichtbaar zijn op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?Nadat u uw bedrijfsgegevens op Places.nl gewijzigd heeft, worden de wijzingen gecontroleerd door onze servicemedewerker. Binnen twee werkdagen zijn uw wijzigingen zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
-
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen/verwijderen?Voor het toevoegen of wijzigen van uw persoonsgegevens verwijzen wij u door naar www.mijnnummervermelding.nl. Daarnaast adviseren wij u contact op te nemen met uw telecom-aanbieder om te controleren of uw gegevens worden weergegeven in elektronische gidsen. Voor het verwijderen van uw persoonsgegevens kunt u een verzoek indienen via info@places.nl of 024 3555 299.
-
Hoe komen jullie aan mijn gegevens?De bedrijfsgegevens zoals weergegeven op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com worden maandelijks verstrekt door de Kamer van Koophandel. Door uw eigen bedrijf te claimen kunt u informatie toevoegen aan uw bedrijfsvermelding. Hierdoor bereikt u meer klanten.
-
Hoe maak ik melding van onjuiste gegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?Places.nl werkt hard aan het zo correct mogelijk weergeven van gegevens. Mocht u toch onjuiste gegevens tegenkomen op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com, dan kunt u contact opnemen met onze redactie via het contactformulier. Wijzingen worden dan zo spoedig mogelijk doorgevoerd.
-
Waarom heeft mijn zoekopdracht op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com geen resultaten?Wij streven naar het verstrekken van optimale zoekresultaten en de grootste mate van volledigheid in het verschaffen van informatie. Het kan echter voorkomen dat een bedrijf of persoon niet in onze database voorkomt. Het specificeren van de naam en adresgegevens kan in zo'n geval helpen. Het is ook mogelijk dat een bedrijf of persoon niet online weergegeven wil worden. U kunt dan bellen naar ons informatienummer via 0900-1822 (€ 0,90 per minuut). Onze medewerkers proberen voor u de juiste informatie te vinden en kunnen u indien gewenst doorverbinden.
-
Hoe werkt de weergave van zoekresultaten op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn toont het zoekalgoritme van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com bedrijven op basis van relevantie. Afhankelijk van de zoekopdracht en plaatsnaam worden de meest relevante bedrijven en personen bovenaan in de zoekresultaten getoond. Boven deze zoekresultaten is ruimte voor een aantal relevante bedrijfsadvertenties. Door gebruik te maken van de filterinstellingen kunt u uw zoekopdracht verfijnen.
-
Waarom geven Telefoonboek.nl en Openingstijden.com correcties en suggesties weer?Wanneer uw zoekopdracht niet tot resultaten leidt geeft het zoekalgoritme van Telefoonboek.nl in de meeste gevallen suggesties weer. Een correctie wordt weergegeven wanneer u een spellingsfout gemaakt heeft in uw zoekopdracht. Daarnaast worden er suggesties gegeven van bedrijven die sterk overeenkomen met uw zoekopdracht of wanneer het gezochte bedrijf elders in Nederland voorkomt.
-
Waarom worden mijn wijzigingen niet direct op Google weergegeven?Wanneer u uw bedrijfsvermelding heeft gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot uw wijziging ook door Google is verwerkt.
-
Hoe kan ik mijn bedrijfsvermelding verwijderen?Voor de verwijdering van een bedrijfsvermelding op Telefoonboek.nl (en aangesloten partners) kan je een verzoek indienen op www.places.nl/verwijderverzoek. Vervolgens zullen we het verzoek beoordelen en indien mogelijk verwerken.
-
Wat is het verschil tussen Places.nl B.V. en De Telefoongids?Places.nl B.V. en De Telefoongids zijn twee verschillende bedrijven. In het verleden was er een samenwerkingsverband tussen de bedrijven, maar sinds 1 mei 2012 is Places.nl B.V. geheel zelfstandig. De Telefoongids is onder andere de uitgever van de papieren telefoongids. Places.nl B.V. heeft zich juist volledig gespecialiseerd op de online markt en is de meest complete online bedrijvengids. Via Telefoonboek.nl, Openingstijden.com en bijbehorende apps helpt Places.nl B.V. ondernemers om in contact te komen met potentiële klanten.
Bedrijfsvermelding
-
Wat is Places Bedrijfsvermelding?Met Places Bedrijfsvermelding haal je het beste uit je lokale online zichtbaarheid. Vanuit één dashboard beheer je eenvoudig al je bedrijfsvermeldingen op de belangrijkste zoekmachines, navigatiesystemen en webgidsen zoals Google, Apple Maps, TomTom, Uber en Telefoonboek.nl. Op deze manier zorg je ervoor dat je bedrijfsgegevens overal juist en consistent (online) zichtbaar zijn, daar waar klanten je zoeken. Thuis én onderweg.
-
Hoeveel kost een abonnement?Je kunt een maand- of jaarabonnement afsluiten. Het maandabonnement is €29,00 per maand via automatische incasso en het jaarabonnement is €23,00 per maand, waarbij eenmalig een bedrag van €276,00 wordt geïncasseerd. Bekijk voor meer informatie de pakkettenpagina.
-
Hoe kan ik mij aanmelden?Maak eerst gratis een Places-account aan en kies vervolgens het bedrijfsvermeldingpakket dat bij je past.
-
Hoelang loopt mijn contract?Het maandabonnement is maandelijks opzegbaar en de jaarabonnementen hebben een standaard looptijd van een jaar. (Het jaarabonnement verandert na een jaar automatisch in een maandabonnement.)
Wil je opzeggen? Dat vinden we heel jammer, maar toch gaan we dit netjes voor je regelen.
Bij ieder contract geldt een maand opzegtermijn. Geef via mail of servicebericht door dat u wilt opzeggen. -
Hoelang duurt het voordat een wijziging van mijn bedrijfsvermelding is doorgevoerd?De verwerkingstijd van je wijziging verschilt per platform. De status van publicatie kan je eenvoudig inzien in je klantendashboard. Bekijk hiervoor de pagina 'zichtbaarheidscheck'.
-
Wat gebeurt er met mijn bedrijfsvermeldingen als ik mijn Bedrijfsvermelding Flexibel/Vast pakket opzeg?Het verschilt per publisher hoe ze hiermee omgaan en hier hebben wij geen invloed op. Dit varieert van bedrijfsvermeldingen die worden verwijderd tot bedrijfsvermeldingen die terug naar de oude staat worden gezet. In het geval van Google Mijn Bedrijf dragen we het GMB profiel (indien gewenst) compleet over aan een nieuwe/bestaande eigenaar.