Contact met de Places Servicedesk
Bij Places.nl vinden we het belangrijk dat je snel en zo goed mogelijk geholpen wordt. Wij streven naar een optimale klantenservice en zijn daarom 7 dagen per week telefonisch bereikbaar om jouw vragen te beantwoorden. Onze servicedesk staat graag voor jou klaar.
Voor het instellen van bijvoorbeeld jouw Places advertentie of Places antwoordservice kun je ook gebruik maken van de speciale handleidingen.
Neem contact met ons op:
Snel geholpen bij al je vragen!
- Bel 024 - 3555 299
- Mail naar info@places.nl
- Via WhatsApp
- Of stel je vraag online
Gratis en vrijblijvend adviesgesprek met een expert van Places.nl?
- 100% gratis en vrijblijvend
- Marketingadvies op maat
- Geen verplichtingen
- Places.nl
- Contact
verified
Adresgegevens
Places.nl B.V.
Groenestraat 294
6531 JC Nijmegen
KVK: 78272076
Groenestraat 294
6531 JC Nijmegen
KVK: 78272076
picture_as_pdf
-
star
star
star
star
star
"Om iedere dag weer te zien dat we als team lokale ondernemers verder helpen met online marketing geeft veel voldoening."
Peter, Business Manager
-
star
star
star
star
star
"Adverteer op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com en bereik direct 3,4 miljoen potentiële klanten."
Mike, Sales Manager
-
star
star
star
star
star
"Places.nl heeft als doel ondernemers in contact te laten komen met potentiële klanten. Dit realiseren we door telkens slimme technieken toe te passen..."
Roy, Developer
Top 5 meestgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Je kunt jouw bedrijfsgegevens aanpassen door een gratis account aan te maken op Places.nl. Met een Places account kun je 7 dagen per week jouw bedrijfsgegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com aanpassen en beheren. Daarnaast kun je vanuit jouw Places account jouw andere Places diensten beheren, zoals een gratis advertentie, antwoordservice, reviewpagina of websites.
Is mijn Places account wel echt gratis?
Jouw Places account is volledig gratis. Vanuit jouw Places account kun je gratis gebruik maken van onze diensten. Zo kun je adverteren op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, gebruikmaken van onze Antwoordservice, jouw klanten uitnodigen voor het plaatsen van een review én jouw online vindbaarheid nog verder vergroten met een website.
Hoe lang duurt het voordat mijn wijzigingen zichtbaar zijn op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Nadat je je bedrijfsgegevens op Places.nl hebt gewijzigd, worden de wijzingen gecontroleerd door onze servicemedewerker. Binnen twee werkdagen zijn je wijzigingen zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
Waarom worden mijn wijzigingen niet direct op Google weergegeven?
Wanneer je je bedrijfsvermelding hebt gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot jouw wijziging ook door Google is verwerkt.
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen/verwijderen?
Voor het toevoegen of wijzigen van jouw persoonsgegevens verwijzen wij jou door naar www.mijnnummervermelding.nl. Daarnaast adviseren wij je contact op te nemen met jouw telecomaanbieder om te controleren of jouw gegevens worden weergegeven in elektronische gidsen. Voor het verwijderen van jouw persoonsgegevens kun je een verzoek indienen via info@places.nl of 024 3555 299.
Veelgestelde vragen over Places.nl
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Je kunt je bedrijfsgegevens aanpassen door een gratis account aan te maken op Places.nl. Met een Places account kun je 7 dagen per week je bedrijfsgegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com aanpassen en beheren. Daarnaast kun je vanuit je Places account je andere Places diensten beheren, zoals een gratis advertentie, antwoordservice, reviewpagina of website.
Hoe lang duurt het voordat mijn wijzigingen zichtbaar zijn op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Nadat je je bedrijfsgegevens op Places.nl hebt gewijzigd, worden de wijzigingen gecontroleerd door onze servicemedewerkers. Binnen twee werkdagen zijn je wijzigingen zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen/verwijderen?
Voor het toevoegen of wijzigen van je persoonsgegevens verwijzen wij je door naar www.mijnnummervermelding.nl. Daarnaast adviseren wij je contact op te nemen met je telecomaanbieder om te controleren of je gegevens worden weergegeven in elektronische gidsen. Voor het verwijderen van je persoonsgegevens kun je een verzoek indienen via info@places.nl of 024 3555 299.
Hoe komen jullie aan mijn gegevens?
De bedrijfsgegevens zoals weergegeven op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com worden maandelijks verstrekt door de Kamer van Koophandel. Door jouw eigen bedrijf te claimen kun je informatie toevoegen aan je bedrijfsvermelding. Hierdoor bereik je meer klanten.
Hoe maak ik melding van onjuiste gegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Places.nl werkt hard aan het zo correct mogelijk weergeven van gegevens. Mocht je toch onjuiste gegevens tegenkomen op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com, dan kun je contact opnemen met onze redactie via het contactformulier. Wijzingen worden dan zo spoedig mogelijk doorgevoerd.
Waarom heeft mijn zoekopdracht op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com geen resultaten?
Wij streven naar het verstrekken van optimale zoekresultaten en de grootste mate van volledigheid in het verschaffen van informatie. Het kan echter voorkomen dat een bedrijf of persoon niet in onze database voorkomt. Het specificeren van de naam en adresgegevens kan in zo'n geval helpen. Het is ook mogelijk dat een bedrijf of persoon niet online weergegeven wil worden. Je kunt dan bellen naar ons informatienummer via 0900-1822 (€ 0,90 per minuut). Onze medewerkers proberen voor jou de juiste informatie te vinden en kunnen je indien gewenst doorverbinden.
Hoe werkt de weergave van zoekresultaten op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn toont het zoekalgoritme van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com bedrijven op basis van relevantie. Afhankelijk van de zoekopdracht en plaatsnaam worden de meest relevante bedrijven en personen bovenaan in de zoekresultaten getoond. Boven deze zoekresultaten is ruimte voor een aantal relevante bedrijfsadvertenties. Door gebruik te maken van de filterinstellingen kun je je zoekopdracht verfijnen.
Waarom geven Telefoonboek.nl en Openingstijden.com correcties en suggesties weer?
Bij Places.nl vinden we het erg belangrijk dat alle informatie op onze websites klopt. Als we meldingen binnenkrijgen van bijvoorbeeld Google of KVK dat er wijzigingen zijn gemaakt, dan vragen we dat altijd aan je na. Zo zorgen we ervoor dat jouw profiel altijd up-to-date blijft.
Waarom worden mijn wijzigingen niet direct op Google weergegeven?
Wanneer je je bedrijfsvermelding hebt gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot je wijziging ook door Google is verwerkt.
Hoe kan ik mijn bedrijfsvermelding verwijderen?
Voor de verwijdering van een bedrijfsvermelding op Telefoonboek.nl (en aangesloten partners) kan je een verzoek indienen op www.places.nl/verwijderverzoek. Vervolgens zullen we het verzoek beoordelen en indien mogelijk verwerken.
Veelgestelde vragen over Telefoonboek.nl & Openingstijden.com
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Je kunt jouw bedrijfsgegevens aanpassen door een gratis account aan te maken op Places.nl. Met een Places account kun je 7 dagen per week jouw bedrijfsgegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com aanpassen en beheren. Daarnaast kun je vanuit jouw Places account jouw andere Places diensten beheren, zoals een gratis advertentie, antwoordservice, reviewpagina of website.
Hoe lang duurt het voordat mijn wijzigingen zichtbaar zijn op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Nadat je je bedrijfsgegevens op Places.nl hebt gewijzigd, worden de wijzingen gecontroleerd door onze servicemedewerker. Binnen twee werkdagen zijn je wijzigingen zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com.
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen/verwijderen?
Voor het toevoegen of wijzigen van jouw persoonsgegevens verwijzen wij je door naar www.mijnnummervermelding.nl. Daarnaast adviseren wij je contact op te nemen met jouw telecom-aanbieder om te controleren of jouw gegevens worden weergegeven in elektronische gidsen. Voor het verwijderen van jouw persoonsgegevens kun je een verzoek indienen via info@places.nl of 024 3555 299.
Hoe komen jullie aan mijn gegevens?
De bedrijfsgegevens zoals weergegeven op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com worden maandelijks verstrekt door de Kamer van Koophandel. Door jouw eigen bedrijf te claimen kun je informatie toevoegen aan jouw bedrijfsvermelding. Hierdoor bereik je meer klanten.
Hoe maak ik melding van onjuiste gegevens op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Places.nl werkt hard aan het zo correct mogelijk weergeven van gegevens. Mocht je toch onjuiste gegevens tegenkomen op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com, dan kun je contact opnemen met onze redactie via het contactformulier. Wijzingen worden dan zo spoedig mogelijk doorgevoerd.
Waarom heeft mijn zoekopdracht op Telefoonboek.nl of Openingstijden.com geen resultaten?
Wij streven naar het verstrekken van optimale zoekresultaten en de grootste mate van volledigheid in het verschaffen van informatie. Het kan echter voorkomen dat een bedrijf of persoon niet in onze database voorkomt. Het specificeren van de naam en adresgegevens kan in zo'n geval helpen. Het is ook mogelijk dat een bedrijf of persoon niet online weergegeven wil worden. Je kunt dan bellen naar ons informatienummer via 0900-1822 (€ 0,90 per minuut). Onze medewerkers proberen voor jou de juiste informatie te vinden en kunnen je indien gewenst doorverbinden.
Hoe werkt de weergave van zoekresultaten op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com?
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn toont het zoekalgoritme van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com bedrijven op basis van relevantie. Afhankelijk van de zoekopdracht en plaatsnaam worden de meest relevante bedrijven en personen bovenaan in de zoekresultaten getoond. Boven deze zoekresultaten is ruimte voor een aantal relevante bedrijfsadvertenties. Door gebruik te maken van de filterinstellingen kun je jouw zoekopdracht verfijnen.
Waarom geven Telefoonboek.nl en Openingstijden.com correcties en suggesties weer?
Wanneer je je bedrijfsvermelding hebt gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot je wijziging ook door Google is verwerkt.
Waarom worden mijn wijzigingen niet direct op Google weergegeven?
Wanneer je jouw bedrijfsvermelding heeft gewijzigd, is de wijziging na goedkeuring door onze servicemedewerker binnen enkele minuten zichtbaar op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Google updatet gemiddeld één keer in de twee weken alle gegevens, waardoor het gemiddeld twee weken kan duren tot jouw wijziging ook door Google is verwerkt.
Hoe kan ik mijn bedrijfsvermelding verwijderen?
Voor de verwijdering van een bedrijfsvermelding op Telefoonboek.nl (en aangesloten partners) kan je een verzoek indienen op www.places.nl/verwijderverzoek. Vervolgens zullen we het verzoek beoordelen en indien mogelijk verwerken.
Veelgestelde vragen over Places Lokale SEO
Wat zijn de voordelen van Places Lokale SEO?
Maandelijkse optimalisatie van jouw Google Bedrijfsprofiel en regelmatige Google Posts zorgen ervoor dat jij online goed zichtbaar wordt. We houden je bedrijfsgegevens up-to-date op meer dan 20 kanalen, beheren je online reputatie en trekken gericht verkeer aan via advertenties in onze online bedrijvengidsen. Dit vergroot je online aanwezigheid en zorgt voor een constante toestroom van potentiële klanten.
Is Places Lokale SEO een goede aanvulling op mijn marketingstrategie?
Absoluut! Places Lokale SEO is de perfecte aanvulling op je marketingstrategie. Onze maandelijkse optimalisaties verbeteren je online zichtbaarheid in lokale zoekopdrachten. Dit zorgt voor een constante stroom van organisch verkeer en potentiële klanten. In combinatie met je andere marketinginspanningen en levert duurzame, blijvende resultaten.
Wanneer zie ik resultaat?
SEO is een langdurig proces waarbij je duurzame resultaten behaalt. Hoewel je met betaald adverteren direct resultaat ziet, verdwijnt dit resultaat ook direct zodra je stopt met adverteren.
Met SEO bouw je stap voor stap aan je online aanwezigheid. Het kan daarom enkele maanden duren voordat je significante verbeteringen ziet, maar de voordelen zijn blijvend en groeien na verloop van tijd.
Iedere maand ontvang je een prestatierapport. Zo blijf je op de hoogte van de resultaten van onze dienstverlening!
Met SEO bouw je stap voor stap aan je online aanwezigheid. Het kan daarom enkele maanden duren voordat je significante verbeteringen ziet, maar de voordelen zijn blijvend en groeien na verloop van tijd.
Iedere maand ontvang je een prestatierapport. Zo blijf je op de hoogte van de resultaten van onze dienstverlening!
Hoe verloopt de ondersteuning en communicatie?
Na drie maanden plannen we een evaluatiegesprek om de voortgang te bespreken. Je kunt altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Onze marketeers ondersteunen je graag! Daarnaast ontvang je regelmatig e-mails met tips om het meeste uit onze dienstverlening te halen.
Hoe lang loopt de overeenkomst?
Jouw Places Lokale SEO pakket loopt voor de periode van één jaar. Na dit jaar wordt de overeenkomst automatisch met een jaar verlengd en is deze maandelijks opzegbaar. We hanteren hierbij een opzegtermijn van één maand.
Hoe kan ik betalen?
Je betaalt de eerste maand veilig en eenvoudig via iDeal. Na deze maand loopt de betaling via automatische incasso. Betaal je liever handmatig? Geef het dan even aan!
Is Google Bedrijfsprofiel hetzelfde als Google My Business?
Ja, Google Bedrijfsprofiel en Google My Business zijn hetzelfde. Google My Business is de Engelse term en Google Bedrijfsprofiel is de Nederlandse term voor dezelfde dienst van Google.
Veelgestelde vragen over Places Bedrijfsvermelding
Op hoeveel kanalen zal mijn bedrijfsvermelding zichtbaar zijn?
Je bedrijfsvermelding zal gepubliceerd worden op Google Bedrijfsprofiel, Google Search, Google Maps, Apple Maps, Bing, TomTom, Here, Waze, Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Eventuele nieuwe kanalen zullen in de toekomst toegevoegd worden.
Hoeveel kost een abonnement?
Je kunt een maand- of jaarabonnement afsluiten. Het maandabonnement is €29,00 per maand en het jaarabonnement €23,00 per maand. (eenmalig €276,-p.j.).
Hoe kan ik mij aanmelden?
Kies het pakket dat bij jou past en volg de stappen.
Hoelang loopt mijn contract?
Bij een maandabonnement kun je maandelijks opzeggen en bij een jaarabonnement verandert het abonnement na een jaar in een maandelijks opzegbaar abonnement. Bij beide contracten geldt een maand opzegtermijn. Geef via mail of servicebericht door dat je wilt opzeggen.
Hoelang duurt het voor een wijziging van mijn bedrijfsprofiel is doorgevoerd?
Dit verschilt per publisher. De status van publicatie kun je eenvoudig inzien in jouw bedrijfsvermelding dashboard.
Wat gebeurt er met mijn bedrijfsvermeldingen als ik mijn pakket opzeg?
Het verschilt per publisher hoe ze hiermee omgaan en hier hebben wij geen invloed op. Dit varieert van bedrijfsvermeldingen die worden verwijderd tot bedrijfsvermeldingen die terug naar de oude staat worden gezet. In het geval van Google Bedrijfsprofiel dragen we het profiel (indien gewenst) compleet over aan een nieuwe/bestaande eigenaar.
Wat is het voordeel van een Bedrijfsvermelding Premium pakket?
Met een Premium pakket ben je nóg beter lokaal vindbaar in Google. Dit doen we door een professionele marketeer maandelijks content te laten maken en plaatsen op jouw profiel. Hiermee ben jij beter vindbaar dan jouw concurrenten uit de regio.
Kan ik tussendoor nieuwe wensen aangeven?
Bij een Bedrijfsvermelding Premium pakket nemen we maandelijks persoonlijk contact met je op. Hierdoor kun je per mail of telefoon je wensen aan ons kenbaar maken. We staan je 7 dagen per week te woord. Ook kun je te allen tijde wijzigingen doorvoeren via je persoonlijke dashboard.
Veelgestelde vragen over Places Antwoordservice
Wat is Places Antwoordservice?
Wanneer jij niet in de gelegenheid bent je telefoon op te nemen doen wij dat voor jou. Indien gewenst is het ook mogelijk om door te schakelen naar een ander telefoonnummer. Zo is jouw bedrijf altijd bereikbaar en kun jij ongestoord je werk doen.
Met de Places Antwoordservice bespaar je personeelskosten en worden bestaande en potentiële klanten altijd gehoord. Specifieke wensen kun je altijd met ons bespreken.
Met de Places Antwoordservice bespaar je personeelskosten en worden bestaande en potentiële klanten altijd gehoord. Specifieke wensen kun je altijd met ons bespreken.
Hoe werkt het doorschakelen?
Zodra je een pakket hebt afgesloten, ontvang je van ons een uniek telefoonnummer waarnaar je jouw toestel kunt doorschakelen. Dit is vaak één eenvoudige handeling waarbij we jou graag helpen. Het uitschakelen van de doorschakeling is iets wat alleen jij kunt doen. Dit doe je vanaf je eigen toestel of via je eigen belsysteem.
Hoe kan ik mijn gesprekken beheren?
Nadat je hebt ingelogd op Places.nl vind je onder het tabblad 'Antwoordservice' een totaaloverzicht van al je gesprekken. Ook kun je hier te allen tijde je persoonlijke belscript aanpassen. Na ieder afgehandeld gesprek ontvang je een gespreksverslag per e-mail.
Is Places Antwoordservice 7 dagen per week beschikbaar?
Jazeker! Je kunt 7 dagen per week gebruikmaken van Places Antwoordservice. Mocht je op bepaalde momenten liever niet je telefoon naar ons doorgeschakeld hebben, kun je de doorschakeling eenvoudig uit- en aanzetten.
Veelgestelde vragen over Places Websites
Voor wie is een Places Website geschikt?
Een Places Website is uitermate geschikt voor ondernemers die online zichtbaar willen zijn met een doeltreffende website. Middels een Basis of Professioneel website pakket profiteer je van de instelservice door een van onze website specialists. Zo ben jij als ondernemer goed online zichtbaar daar waar je potentiële klanten je zoeken, zowel op mobiele apparaten als op desktopcomputers.
Wat is het verschil tussen een basis en professionele website?
Het belangrijkste verschil is het platform waarop de websites zijn gebouwd. Op ons eigen platform zijn de personalisatiemogelijkheden beperkter dan bij Wordpress. Voor een professionele website werken wij met Wordpress en Elementor. Hiermee zijn we in staat om de website volledig naar jouw wens in te richten. Hiernaast installeren en onderhouden we de meest belangrijke plugins zodat jouw nieuwe Wordpress site optimaal vindbaar is en blijft in Google.
Hoe kan ik een website bestellen?
Je kunt direct online een website bestellen door op de bestellink te klikken. Na het invullen van alle benodigde gegevens nemen wij de volgende werkdag contact met je op om de details te bespreken. Na deze intake gaan onze website professionals voor jou aan de slag om de website te realiseren.
Hoe beheer ik mijn Places Website?
Met een Website Basis kun je via de online omgeving van Places.nl pagina's en tekst toevoegen. Bij Website en Webshop Professioneel kun je via je ingelogde pagina doorklikken naar de Wordpress omgeving. Hier vind je alle mogelijkheden om de website aan te passen naar jouw wens.
Maken jullie al mijn gewenste webpagina's?
Er zitten standaard 2 pagina's inbegrepen bij het Places Website Basis pakket en 4 pagina's bij het Places Website Professioneel pakket. We kunnen hier uiteraard nog veel meer pagina's en content aan toevoegen als jij dat wil. Hier gaat natuurlijk de nodige tijd in zitten, daarom rekenen we hier €55 per uur voor, exclusief BTW.
Plaatsen jullie ook alle producten als ik een webshop bestel?
Bij het Places Webshop Professioneel pakket zitten een viertal productplaatsingen inbegrepen zodat jij weet hoe je op een goede manier producten kan toevoegen aan de webshop. Uiteraard kun je onze content marketeers ook aan het werk zetten om meer producten te plaatsen.
Veelgestelde vragen over Places Adverteren
Wat is het voordeel van een pakket?
Met een pakket kunt je je bedrijf extra laten opvallen op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. Je breidt je bedrijfsprofiel uit met je logo, foto's en je website. Hiernaast adverteer je met een advertentie boven de zoekresultaten.
Hoe kan ik betalen?
Je betaalt veilig en eenvoudig via automatische incasso. Het bedrag wordt eenmalig van je rekening afgeschreven.
Hoe lang loopt mijn overeenkomst?
Een advertentiepakket bij Places loopt voor de periode van een jaar. Hierna wordt de overeenkomst automatisch met een jaar verlengd. Je kunt te allen tijde zelf je advertentie en bedrijfsgegevens beheren via je persoonlijke account op Places.nl.
Krijg ik ondersteuning?
Je advertentie en bedrijfsprofiel instellen op Places.nl is heel makkelijk. Toch staat het Places team altijd voor je klaar. Wij helpen je bij het instellen van je advertentie en schrijven een aantrekkelijke bedrijfsomschrijving.
Waar wordt mijn advertentie getoond?
Je advertentie staat boven het overzicht van zoekresultaten. Zo concurreer je nog beter met je concurrenten. Je kiest op welke zoekwoorden je adverteert en op welke plaatsen je advertentie getoond wordt.
Wat houdt een gratis vermelding in?
Met een gratis bedrijfsprofiel kun je zelf de basisgegevens van je bedrijf beheren, zoals je adres, locatie op kaart en omschrijving. Je bedrijfslogo wordt niet getoond en je ontvangt geen extra advertentie.
Veelgestelde vragen over Places Reputatiemanagement
Wat is het voordeel van een reviewpakket?
Met een reviewpakket kun je gemakkelijk vanuit je persoonlijke dashboard je klantenbestand uitnodigen voor het plaatsen van een review. Hiermee maak je het mogelijk direct feedback van je klanten te ontvangen, vergroot je het vertrouwen in je bedrijf én word je online beter gevonden.
Hoe lang loopt mijn overeenkomst?
Een reviewpakket bij Places.nl loopt voor de periode van een jaar. Hierna wordt de overeenkomst automatisch met een jaar verlengd.
Waar worden mijn reviews getoond?
Reviews zijn zichtbaar op Telefoonboek.nl, Openingstijden.com en Google Reviews. Jouw reviews staan ook op je persoonlijke reviewpagina welke voor iedereen toegankelijk is. Tevens kun je je reviewpagina delen via social media en ervoor kiezen om reviews te integreren op jouw eigen website.
Hoe kan ik betalen?
Je betaalt veilig en eenvoudig via automatische incasso. Het bedrag wordt eenmalig van je rekening afgeschreven.
Veelgestelde vragen over Places Leads
Wat is Places Leads?
Hoe werkt Places Leads?
Wat zijn de voordelen van Places Leads?
Hoeveel kost Places Leads?
Veelgestelde vragen over Betaling en voorwaarden
Waar kan ik mijn facturen inzien?
In de eerste week van de eerstvolgende maand na het afsluiten van een betaalde dienst op Places, ontvang je per e-mail de factuur. Daarnaast kun je op Places.nl ook jouw factuur inzien. Dit door in te loggen met jouw Places account en in de rechterkolom op 'Facturen' te klikken.
Hoe kan ik een factuur betalen?
De betaling van jouw factuur verloopt veilig en eenvoudig via automatische incasso. Je ontvangt jouw factuur in de eerste week van de eerstvolgende maand na het afsluiten van een betaalde dienst op Places. Het volledige bedrag inclusief BTW wordt enkele dagen na ontvangst van de factuur geïncasseerd.
Ik heb een vraag over mijn factuur, hoe kan ik contact opnemen?
Wanneer je een vraag hebt over jouw factuur kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze servicedesk via 024 3555 299. Je vraag wordt dan direct behandeld.
Hoe kan ik mijn Places Advertentie stopzetten?
Jouw overeenkomst loopt voor de periode van een jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Je advertentiepakket is daarmee jaarlijks opzegbaar. Wanneer je de automatische verlenging wilt voorkomen kun je – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van jouw jaarcontract een verzoek per e-mail of telefonisch via 024 3555 299 indienen. Wanneer je voor 1 januari 2014 begonnen bent met adverteren kan het zijn dat je nog in het bezit bent van een maandpakket. Een maandpakket is wel maandelijks opzegbaar. Bij een opzegging van een maandpakket ontvang je het vooruit gefactureerde bedrag terug. Voor meer informatie over duur en opzegging verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden.
Hoe kan ik mijn Places Antwoordservice pakket stopzetten?
Een Places Antwoordservice pakket betreft een overeenkomst van één jaar wat betekent dat het pakket alleen jaarlijks opzegbaar is. Wanneer je de automatische verlenging wilt voorkomen kun je – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van jouw contractjaar een verzoek indienen. Na het eerste contractjaar is het pakket maandelijks opzegbaar, waarbij nog steeds rekening moet worden gehouden met de opzegtermijn van één kalendermaand. Voor het stopzetten van jouw Places Antwoordservice pakket kun je een verzoek per e-mail, servicebericht of telefoon indienen.
Hoe kan ik mijn Places Reputatiemanagement pakket stopzetten?
Een Places Reputatiemanagement pakket betreft een overeenkomst van één jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Dit betekent dat het pakket alleen jaarlijks opzegbaar is. Wanneer je de automatische verlenging wilt voorkomen kun je – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van jouw contractjaar een verzoek indienen. Na het eerste contractjaar is het pakket maandelijks opzegbaar, waarbij nog steeds rekening moet worden gehouden met de opzegtermijn van één kalendermaand. Voor het stopzetten van je Places Reputatiemanagement pakket kun je een verzoek per e-mail, servicebericht of telefoon indienen.
Hoe kan ik mijn Places Websites betaalpakket of domeinnaam stopzetten?
Jouw overeenkomst loopt voor de periode van een jaar waarna deze automatisch met een jaar wordt verlengd. Je Places Websites betaalpakket en/ of jouw domeinnaam is daarmee jaarlijks opzegbaar. Wanneer je de automatische verlenging wilt voorkomen kun je – vanwege de opzegtermijn van één kalendermaand – uiterlijk in de een-na-laatste maand van jouw jaarcontract een verzoek per e-mail of 024 3555 299 indienen.
Heb je nog vragen? Wij staan 7 dagen per week voor je klaar!
Wil je meer weten over onze dienstverlening? Wij geven graag advies over hoe jouw bedrijf (nog) meer kan groeien!
- 024 - 355 52 99
- 7 dagen per week bereikbaar