Een opvallende bedrijfsnaam, een perfecte bedrijfsomschrijving



Tips voor een opvallende bedrijfsnaam, een perfecte bedrijfsomschrijving en alles over het belang van actuele bedrijfsgegevens online.

What's in a name: kies een simpele bedrijfsnaam

Een bedrijfsnaam kiezen is geen simpele taak. Met een bedrijfsnaam moet u immers jaren doen. Bij zo'n beslissing dient u dan ook niet over één nacht ijs te gaan. Maar wat blijkt? Bedrijven met een kortere bedrijfsnaam hebben vaak een hogere marktwaarde. Toch zijn er meer factoren die een rol spelen bij het kiezen van een succesvolle bedrijfsnaam namelijk dat een bedrijfsnaam tijdloos, veelzijdig en uniek moet zijn. Ook moet een bedrijfsnaam makkelijk zijn te onthouden en bij de identiteit passen van het bedrijf. Daarnaast is het raadzaam om bij een bedrijfsnaam een bijpassende domeinnaam te hebben. Heeft u een internationaal bedrijf of de wens om ooit ook internationeel te gaan uitbreiden, dan is het goed om ervoor te zorgen dat uw bedrijfsnaam vertaalbaar is in meerdere talen.

Een betere online vindbaarheid: schrijf een perfecte bedrijfsomschrijving

Op Places.nl kunt u met een gratis bedrijfsprofiel zichtbaar worden op Telefoonboek.nl en Openingstijden.com en Google Mijn Bedrijf. Zo'n bedrijfsomschrijving lijkt op het eerste gezicht niet meer dan een gewone tekst die vertelt wat uw bedrijf precies doet. Toch kunt u meer uit een bedrijfsomschrijving halen dan u wellicht denkt. Zo zorgt een goede bedrijfsomschrijving ervoor dat uw bedrijf online beter vindbaar is. Lees in deze blog over alle do's en don'ts voor een goede bedrijfsomschrijving.

Places Bedrijfsvermelding: 70% van de klanten verliest vertrouwen bij niet kloppende bedrijfsgegevens

Uit vele onderzoeken is gebleken dat (potentiële) klanten vertrouwen verliezen als ze worden geconfronteerd met niet kloppende gegevens die online staan zoals onjuiste openingstijden of telefoonnummers. Doe onderzoek naar waar uw bedrijf online gevonden wordt door gratis een check te doen en zorg ervoor dat deze bedrijfsinformatie overal actueel is. Ook is het goed om na te gaan waar de klant uw bedrijf zoekt, dus gebruikt deze bijvoorbeeld haar/zijn iPhone om uw bedrijf te zoeken, dan moet uw bedrijf hier ook zijn aangemeld. Het actueel houden van alle bedrijfsinformatie op diverse kanalen kost veel werk en daarnaast is het niet mogelijk of gecompliceerd om je bij alle kanalen aan te melden. Wilt u bij alle belangrijkste kanalen zoals Google, Apple Maps gevonden worden en uw bedrijfsgegevens centraal beheren op één plek? Bekijk dan of Places Bedrijfsvermelding de juiste oplossing voor uw bedrijf is.


Delen:



Reacties

Zoeken
Zoek