Menu

Klant én medewerker tevreden in de kerstvakantie: zo doet u dat!

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Belonen & Loon

Klant én medewerker tevreden in de kerstvakantie: zo doet u dat!

Klant én medewerker tevreden in de kerstvakantie: zo doet u dat!

December is voor veel ondernemers een gekkenhuis. Veel klanten willen door drukte in de privésfeer met name "s avonds en in de weekenden contact met u opnemen. Maar ook uw medewerkers willen op vakantie en moeten inkopen doen voor de kerst. Als ondernemer wilt u geen gefrustreerde medewerkers die overuren moeten maken, maar ook geen gefrustreerde klanten die uw bedrijf niet kunnen bereiken. De medewerkers van Places Antwoordservice nemen 24/7 voor u de telefoon aan, ook in de kerstvakantie. In deze blog legt Places.nl u uit hoe het werkt.

Kerstvakantie

In december zijn mensen zijn druk met de afronding van hun werk voor 2015, maar ook met het kopen van kerstcadeaus en het samenstellen van het kerstmenu. Bovendien is daar ook nog voor velen de kerstvakantie. Mensen willen op wintersport of een weekje naar de zon. Zeker voor mensen met kinderen die gebonden zijn aan schoolvakanties, is dit een ideaal moment om even te ontsnappen aan alle drukte.

Zeker voor de retail is december hét moment om de grootste slag van het jaar te slaan. De klantenservice staat roodgloeiend door alle vragen over levertijden en retouren, ook buiten kantooruren. U wilt zowel de klant als uw medewerkers tevreden houden. Zelf al die telefoontjes aannemen dan maar?

Telefonische bereikbaarheid à la 21e eeuw

Het belang van telefonische bereikbaarheid voor bedrijven is niet zomaar uit de lucht komen vallen. De concurrentiestrijd is zich gedurende de 21e eeuw gaan verschuiven van prijs-kwaliteit naar service en after-sales. Vandaar dat veel bedrijven bereikbaarheid hoog op de agenda hebben staan. In februari 2011 werd zelfs de Nederlandse Norm (NEN) de norm 8878 Telefonische bereikbaarheid gepubliceerd waarin onder andere de norm van de telefonische bereikbaarheid van een organisatie staat omschreven. Zo zou in 100% van de gevallen bij afwezigheid toch hulp geboden of een boodschap aangenomen moeten worden. Is dat bij uw bedrijf het geval? Op de indruk die u in december bij de klant achterlaat, borduurt u de rest van het jaar voort â of deze indruk nu goed is of niet.

24/7 Telefonisch bereikbaar met Places Antwoordservice

Places Antwoordservice biedt de oplossing. Onze medewerkers nemen de telefoon aan zoals u dat wenst, volgens een door u opgesteld script. U kunt zelf aangeven wanneer u al dan niet doorverbonden zou willen worden. Na het gesprek ontvangt u direct een gesprekssamenvatting per mail. Zo kunt u zodra het u uitkomt hiermee aan de slag. Op deze manier verliest u geen (potentiële) klanten én houdt u bellers tevreden.

Wilt u ook de voordelen van 24/7 telefonische bereikbaarheid ervaren? Vraag dan vandaag nog een proefpakket aan en ervaar 30 dagen lang geheel kosteloos onze dienst. Voor meer informatie belt u met onze klantenservice op het nummer 024-3555299. Niets is meer waardevol voor u dan uw klanten, daarom biedt Places Antwoordservice optimale service voor u en voor uw klant!

Reacties



Even geduld alstublieft...