Menu

Week 12: Fake review protection en het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Telefoonservice

Week 12: Fake review protection en het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid

Week 12: Fake review protection en het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid

Fake review protection, tips voor het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid, websites voor kleine ondernemingen, free publicity voor uw MKB en in gesprek met Schildersbedrijf Nick Netten. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Fake review protection: herkennen en tegengaan van valse online reviews

Sinds kort meet Telefoonboek.nl met haar nieuwe bedrijfsratings wat klanten vinden van uw bedrijf. Zo hebben de bezoekers van Telefoonboek.nl meteen een beeld van de mate waarin u bereikbaar bent en of u goede service verleent. Tegenwoordig wordt het aankoopgedrag van consumenten veelal beïnvloed door deze online ratings en reviews. Deze trend maakt het voor bedrijven noodzakelijk om positieve feedback van klanten te ontvangen. Helaas wordt er nog wel eens misbruik van gemaakt van de mogelijkheid tot het online beoordelen, en plaatsen bedrijven valse klantbeoordelingen op het internet. Lees in deze blog meer over valse online reviews, en wat ze betekenen voor u als ondernemer. Lees meer over fake review protection

Tips voor het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid

Hoe voert u een goed telefoongesprek? Een telefoongesprek is dikwijls het eerste echte contact dat een klant heeft met uw bedrijf. Er is niets zo vervelend als een gesprek dat niet lekker loopt of een klant die ontevreden ophangt. Door uw telefonische klantvriendelijkheid als prioriteit te stellen, stelt u ook uw klant voorop. Places.nl geeft u enkele handige, praktische tips waarmee u uw telefonische klantvriendelijkheid naar een hoger niveau tilt. Lees meer over de tips voor het vergroten van uw telefonische klantvriendelijkheid

Websites voor kleine ondernemingen

Websites zijn voor ondernemers vrijwel onmisbaar geworden. Veel Nederlandse bedrijven hebben een eigen website. Het gaat dan voornamelijk om grote bedrijven. Kleinere bedrijven in de ambachtelijke sector zijn veel minder vaak op het internet te vinden. Dat is jammer, want websites kunnen van toegevoegde waarde zijn! Places.nl licht voor u toe waarom een website ook voor uw onderneming van belang kan zijn en legt u uit hoe ook u eenvoudig een website kunt maken voor uw bedrijf. Lees over het eenvoudig en goedkoop maken van een website

Free publicity voor uw MKB

Media-aandacht is erg kostbaar voor uw onderneming, maar adverteren is vaak (te) duur. Er zijn ook manieren om gratis in de media te komen, ook wel free publicity genoemd. Bovendien werkt redactionele aandacht in de media soms ook veel beter dan een advertentie. De overtuigingskracht richting de doelgroep is meer aanwezig. Places.nl geeft u een aantal tips om gratis in het nieuws te komen.

In gesprek met Schildersbedrijf Nick Netten

Iedere week gaat Telefoonboek.nl in gesprek met een bedrijf over zijn bedrijfsvermelding en online vindbaarheid. Deze week gingen we in gesprek met het Schildersbedrijf Nick Netten uit Rosmalen. "Ik zie het belang van online adverteren. Naast mijn succesvolle offline advertenties wil ik ook online goed vindbaar zijn", aldus Nick Netten. Lees meer de manier waarop Nick Netten werkt aan zijn online vindbaarheid

Reacties



Even geduld alstublieft...