Bedrijfsvermelding van de maand, merkbeleving, het belang van online vindbaarheid enPlaces Antwoordservice. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Happy Rent: "Wij verhuren alleen maar leuke dingen."

Elke maand zet Places.nl een bedrijf met een uitgebreide bedrijfsvermelding in het zonnetje. In augustus is Happy Rent uit Simpelveld gekozen als bedrijfsvermelding van de maand. Ondernemer Guido Noteborn staat aan het roer van het bedrijf met vier vestigingen en vertelt over wat Happy Rent succesvol maakt: "Doe iets wat je leuk vindt. Wij verhuren alleen maar leuke dingen, plezier staat voorop en dat is wat onze klanten aanspreekt." Lees meer overHappy Rent

Merkbeleving: vertel het verhaal achter uw bedrijf!

Koffie aanprijzen als 'de beste koffie van Nederland' werkt niet meer. De klant van 2014 is kritisch en minder gevoelig voor de overtuigingsstrategieën van marketeers. Om toch klanten aan zich te binden, moeten bedrijven meer uit de kast halen. Bedrijven zoals Starbucks kiezen daarom steeds vaker voor een complete merkbeleving. Bij merkbeleving gaat het niet om het product, maar om de visie van een bedrijf. Maar wat is goede merkbeleving? En werkt het voor ieder bedrijf? Places.nl geeft uitleg. Lees meer over merkbeleving

Places Antwoordservice: reisbureaus lastig telefonisch te bereiken

Kent u dat? U gaat bijna op vakantie en heeft nog een vraag over uw reisverzekering, maar u krijgt het reisbureau niet te pakken. Maar liefst 68% van de meer dan 1100 beoordeelde reisbureaus op Telefoonboek.nl is telefonisch slecht bereikbaar. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe is dit probleem goed op te lossen? Places.nl legt uit. Lees meer overPlaces Antwoordservice