Menu

Interne social media en het werven van klanten



Interne social media en het werven van klanten

Verbind uw organisatie met interne social media, klanten werven voor uw bedrijf, VIP Internet en de Places Antwoordservice en digital storytelling: het denkproces tot een succesvolle content strategie. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Verbind uw organisatie met interne social media

De opmars van social media is nog in volle gang: steeds meer particulieren en bedrijven maken gebruik van bijvoorbeeld Twitter, Facebook en LinkedIn als communicatiemiddel. Misschien gebruikt u zelf social media om in contact te komen met uw klanten. Maar wist u dat deze 'platte' manier van communiceren ook heel effectief kan zijn binnen uw bedrijf? Volg het voorbeeld van menig ziekenhuis, universiteit en multinational en verbind uw organisatie!

Lees meer over het inzetten van interne social media binnen uw bedrijf

Klanten werven voor uw bedrijf

Bijna iedere ondernemer heeft er last van; de terugkerende vrees dat de verkoop terug loopt of dat er geen opdracht meer binnen komt. Hoe voorkomt u dat u geen werk meer heeft? Het antwoord op deze vraag is dat u er zelf achteraan moet gaan, ook wel acquisitie genoemd. Al vinden ondernemers dit vaak het minst leuke aspect van het ondernemerschap, het is belangrijk om in de picture te blijven. Zonder klanten namelijk geen groeiende business. Hoe vindt u uw klanten, en ook niet onbelangrijk, hoe houdt u ze?

Lees meer over het werven van klanten voor uw bedrijf

VIP Internet: 'Places Antwoordservice begrijpt wat kwaliteit is'

Steeds meer bedrijven maken gebruik van een antwoordservice. Bijvoorbeeld om bij drukte gemiste telefoontjes op te vangen, ook buiten kantooruren bereikbaar te zijn of om ongestoord door te kunnen werken. Zo ook internetbedrijf VIP Internet, een Places Antwoordservice klant van het eerste uur. 'Wij maken al 3 jaar gebruik van een telefoondienst, maar pas bij de antwoordservice van Places krijgen we de kwaliteit en service waar we op hoopten', vertelt Saskia Meffert van VIP Internet.

Lees meer over de ervaringen van VIP Internet met de Places Antwoordservice

Digital storytelling: het denkproces tot een succesvolle content strategie

Content marketing lijkt iets te zijn van de laatste tijd, maar bestaat in werkelijkheid al honderden jaren. Mensen zijn zich altijd al bewust geweest van de kracht van goede content. Al sinds de jagers en verzamelaars maakte men gebruik van visueel materiaal om verhalen te vertellen en informatie over te brengen. Tegenwoordig gebruiken mensen nog steeds visueel materiaal om verhalen te vertellen, maar vindt dat steeds vaker digitaal plaats. Omdat zichtbaarheid op internet nu steeds belangrijker wordt, neemt dus ook het belang van digital storytelling toe. Ondernemingen kunnen niet meer achterblijven. Ga aan de slag met een content strategie en vertel uw verhaal. Maar hoe pakt u dit aan?

Lees meer over het creëren van een content strategie


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek