Menu

VIP Internet: 'Places Antwoordservice begrijpt kwaliteit'

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

ICT

VIP Internet: 'Places Antwoordservice begrijpt kwaliteit'

VIP Internet: 'Places Antwoordservice begrijpt kwaliteit'

Steeds meer bedrijven maken gebruik van een antwoordservice. Bijvoorbeeld om bij drukte gemiste telefoontjes op te vangen, ook buiten kantooruren bereikbaar te zijn of om ongestoord door te kunnen werken. Zo ook internetbedrijf VIP Internet, een Places Antwoordservice klant van het eerste uur. 'Wij maken al 3 jaar gebruik van een telefoondienst, maar pas bij de antwoordservice van Places krijgen we de kwaliteit en service waar we op hoopten', vertelt Saskia Meffert vanVIP Internet.

Het belang van Antwoordservice voor VIP Internet

VIP Internet verzorgt domeinregistratie en webhosting voor meer dan 20.000 klanten. Aangezien domeinregistratie en webhosting storingsgevoelige diensten zijn, is het voor VIP Internet ontzettend belangrijk om goed telefonisch bereikbaar te zijn voor klanten. 'Ieder telefoontje kan mogelijk dringend zijn', vertelt Saskia Meffert. 'De website van een klant kan bijvoorbeeld door een storing tijdelijk offline zijn of e-mails komen niet meer binnen bij een bedrijf. Dat soort zaken moeten zo snel mogelijk verholpen worden'. Soms zijn er vergaderingen binnen VIP Internet waarbij de gehele servicedesk aanwezig moet zijn. Ook kan het soms zo druk zijn, dat alle medewerkers in gesprek zijn. Op dat soort momenten is er niemand beschikbaar om de telefoon op te nemen. Het is dan fijn dat een antwoordservice kan helpen om toch elk telefoontje professioneel te behandelen. 'De Places Antwoordservice is een stuk professioneler dan de andere telefoondienst', licht Saskia Meffert toe. 'Places Antwoordservice biedt kwaliteit en we kunnen er op vertrouwen dat de telefoontjes snel en goed beantwoord worden'.

Direct aanspreekpunt

'Places Antwoordservice onderscheidt zich door haar goede communicatie en dat gaf direct een goed gevoel. Er is een direct aanspreekpunt waar ik terecht kan met mijn feedback. Ik merk dat er veel aandacht wordt geschonken aan mijn feedback en ik zie dit terug in de service.' vertelt Saskia Meffert. Bedrijven kunnen binnengekomen gespreksnotities beoordelen met 1 tot 5 sterren. Zo probeert Places continu haar service te verbeteren. 'In het begin miste ik bepaalde informatie in de notitie en beoordeelde ik de notitie wel eens met 2 sterren, een onvoldoende dus', legt Saskia Meffert uit. 'Mijn contactpersoon van Places Antwoordservice heeft toen direct contact opgenomen en samen hebben we het belscript aangepast.Tegenwoordig geef ik vaak 4 of 5 sterren aan de notitie. Ik kan de telefoongesprekken met een gerust hartuit handen kan geven.'

Places Antwoordservice

Notities en telefonisten voorzien van kwaliteit

Aangezien VIP Internet 80 tot 90 gemiste oproepen per maand heeft, is het belangrijk dat de kwaliteit van de gesprekken en de notities goed is. 'Tot nu toe zijn al onze gemiste oproepen beantwoord door de Places Antwoordservice', vertelt Saskia. 'Zeker nu het script is aangepast, is de kwaliteit van de notities in orde. De gespreksnotities zijn helder, volledig en correct Nederlands. Ook de telefonistes zijn opvallend vriendelijk en welbespraakt.De kwaliteit van de gesprekken heb ik zelf getest door het nummer van VIP Internet te bellen. Zo werd ik automatisch doorgeschakeld naar de antwoordservice en kon ik zelf ervaren dat het gesprek goed verliep.'

Professioneel naar bedrijf en klant

'Antwoordservice is professioneel naar VIP Internet, maar ook naar onze klanten', vertelt Saskia Meffert. 'Klanten laten ons weten dat ze onze klantenservice gesproken hebben. Het is niet dat ze hier expliciet complimenten over geven, maar ze gaan er wel vanuit dat Places Antwoordservice deel is van VIP Internet. Dit komt professioneel over'. 'Bij onze vorige telefoondienst, kwam het wel eens voor dat klanten een klacht hadden', gaat Saskia Meffert verder. 'Klanten werden namelijk wel eens teruggebeld door de telefoondienst, omdat er alsnog gegevens ontbraken. Het kwam zelfs voor dat een klant meerdere keren werd teruggebeld. De klanten ervoeren dit als vervelend en onprofessioneel'.

Antwoordservice kan uw bedrijf ook helpen!

De Places Antwoordservice bevalt VIP Internet goed, mede door de prettige communicatie, de proactieve houding tegenover feedback en de professionaliteit van de telefonisten. Wilt u zelf ervaren hoe Antwoordservice bevalt? Bel voor een voorbeeldgesprek naar: 020-7630182 om te ervaren hoe wij uw telefoon op kunnen nemen, of kijk hier voor meer informatie.

Reacties



Even geduld alstublieft...