Omgaan met online reacties
Allround Fotografie, optimaliseer uw bedrijfsomschrijving, positieve en negatieve reacties online en de doelgroep van uw website. U kon het deze week allemaal terug vinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.
Allround Fotografie: Een vooruitstrevend fotografiebedrijf
Allround Fotografievan Eduard de Boer is een vooruitstrevend fotografiebedrijf. Als bedrijfsvermelding van de maand november vertelt Eduard de Boer hoe Allround fotografie op de kaart is gezet. Ook vertelt hij in deze blog hoe hij zich blijft ontwikkelen, onder andere als Googlefotograaf. Lees meer over Allround Fotografie
Positieve en negatieve reacties online: hoe gaat u hier als bedrijf mee om?
Online bereikbaar zijn voor uw klanten heeft vele voordelen, maar u kunt hier ook een keerzijde van ondervinden. Klanten kunnen niet alleen bij u terecht voor positieve feedback. Op social media hebben zij namelijk ook de mogelijkheid negatieve berichten te plaatsen.
Meten is weten: ken de bezoekers van uw website
Stel, u heeft een mooie website,gebruiksvriendelijkingerichten alle informatie over uw bedrijf is er te vinden. Echter, hoe weet u of uw website daadwerkelijk wordt bezocht? En wie zijn dan de mensen die uw website bezoeken? Wanneer u antwoord krijgt op bovenstaande vragen kunt u beter inspelen op de behoeftes van uw bezoekers. Meten is weten, en in deze blog leest u hoe u dat kunt doen. Lees meer over meten is weten
Hoe kun jij je bedrijf
laten groeien?
Wij helpen ondernemers groeien! Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Plan een gratis adviesgesprek in met onze adviseur.
- 100% gratis en vrijblijvend
- Marketingadvies op maat
- Geen verplichtingen