Places logo
Menu

Uitgelicht: social media

Uitgelicht: social media

Wekelijks bliktPlaces.nlterug op de interessantste blogs uit een bepaalde categorie. Deze keer is 'social media'aan de beurt. Lees de leukste weetjes over het gebruik van social media voor ondernemers!

LinkedIn: Do's en Don'ts

U wordt als mkb'er tegenwoordig overstroomd met allerlei social media kanalen. Twitter, Facebook, Instagram, Google+, Flickr, Tumblr en natuurlijk ook LinkedIn. LinkedInis momenteel het grootste online sociale netwerk voor zakelijke doeleinden. Ruim 135 miljoen mensen hebben een profiel endit aantal groeit nog steeds.In deze blog geeft Telefoonboek.nl u een aantal do's en don'ts opLinkedIn!

Lees de blog 'LinkedIn: Do's en Don'ts'

Webcare via social media: houd klachten in toom

Steeds vaker worden klachten over bedrijven en producten niet direct aan de onderneming gericht, maar geplaatst op fora, social media en andere internetpagina's. Ook opTelefoonboek.nlis er sinds kort de mogelijkheid omreviewsbij bedrijven te plaatsen. Het behandelen van online vragen en klachten van klanten wordt ook wel webcare genoemd. In deze blog gaan we in op webcare via social media, en hoe u hier effectief gebruik van kunt maken.

Lees de blog 'Webcare via social media: houd klachten in toom'

Wat u nog niet wist over Facebook-aanbiedingen

Facebook is het grootste sociale netwerk van de wereld en is nog steeds volop in ontwikkeling. Facebook biedt veelmarketingmogelijkhedenvoor mkb'ers. Heeft u een bedrijfspagina op Facebook? Dan is de nieuwe ontwikkeling 'Facebook-aanbiedingen' voor u wellicht interessant. Met behulp van Facebook-aanbiedingen heeft winkelketen C&A bijvoorbeeldvia een viralekortingsactiemeer dan 1,5 miljoen mensen bereikt. In deze blog legtPlaces.nluit wat Facebook-aanbiedingen zijn, hoe u deze aanmaakt en wat de voordelen ervan zijn.

Lees de blog 'Wat u nog niet wist over Facebook-aanbiedingen'

Social media: altijd up-to-date met Buffer

Bedrijven zien steeds vaker de gemakken en voordelen van social media, en weten met behulp van social media hun doelgroepgemakkelijk en op gerichte wijzete bereiken. Het maken en plaatsen van berichten op social media kost echter veel tijd. Om als ondernemer eenvoudig contact te houden met uw klanten bestaat er een handige app: Buffer. Met deze app kunt u berichten op social media van tevoren inplannen, de app zorgt er dan voor dat deze berichten op het door u gewenste moment geplaatst worden. In deze blog gaatPlaces.nlin op de mogelijkheden van Buffer.

Lees de blog 'Social media: altijd up-to-date met Buffer'

Ook interessant

Gratis adviesgesprek?We bellen je terug!

Wil jij een gratis adviesgesprek met een van onze online adviseurs op een door jou gekozen tijdstip? Vul dan je telefoonnummer in en wij nemen vrijblijvend contact met je op!

callme callme
Kies datum/tijd



Je wordt momenteel gebeld op:


Toets 1 om in verbinding te komen met ons.
Wij hopen je goed van dienst te zijn! Bedankt voor je aanvraag
Je wordt rond gebeld op:

Ook optimaal vindbaar en bereikbaar zijn? Zet je bedrijf op de kaart met Alles-in-1!