Places logo

Jaaroverzicht: Telefoonboek.nl in 2014

In 2015 blikt Telefoonboek.nl graag met u terug op het jaar 2014. Met de enorme populariteit van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, de komst van de Places Antwoordservice en Places Reviews mogen wij 2014 zeker een succesvol jaar noemen. Kijkt u mee naar de ontwikkelingen die wij het afgelopen jaar mogelijk hebben gemaakt?

Telefoonboek.nl en Openingstijden.com

Maandelijks bezochten ruim 5,8 miljoen bezoekers de websites Telefoonboek.nl en Openingstijden.com. In de maand december lag dit aantal zelfs op 6,6 miljoen. Door de vernieuwde mobiele websites van Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, is de weergave van uw bedrijfsgegevens nu ook optimaal via smartphone of tablet. Bent u via onze websites nog niet vindbaar? Loop dan niet langer potentiële klanten mis en maak een gratis bedrijfsvermelding aan of adverteer met een van onze voordelige advertentiepakketten.

blog_jaaroverzicht_telefoonboek_2.jpg

Places Antwoordservice

In februari 2014 werd de Places Antwoordservice gelanceerd: dé oplossing voor ondernemers en bedrijven met een slechte telefonische bereikbaarheid. Places Antwoordservice vergroot namelijk uw telefonische bereikbaarheid tot 24 uur per dag. Bent u zelf niet in de gelegenheid om de telefoon aan te nemen? Dan worden deze door onze telefonistes aangenomen volgens het script dat u zelf opstelt. Na het gesprek ontvangt u een samenvatting van het gesprek; hier kunt u direct mee aan de slag zodra het u uitkomt. Zo mist uw bedrijf geen gesprekken meer en voorkomt u dat klanten overstappen naar uw concurrent. Wilt u als ondernemer het nieuwe jaar beginnen met uitstekende telefonische bereikbaarheid? Maak dan 30 dagen lang gratis gebruik van de Places Antwoordservice. Inmiddels gingen ruim150bedrijven u voor. Bent u reeds klant van de antwoordservice? Ook u kunt gratis antwoordservice ontvangen!

Places Reviews

Bezoekers kunnen op Telefoonboek.nl niet alleen contactgegevens opzoeken, maar bedrijven ook beoordelen op algemene indruk, service, prijs/kwaliteitsverhoudingen telefonische bereikbaarheid. Sinds 2014 is het daarnaast mogelijk om een review over bijvoorbeeld de dienstverlening van een bedrijf te schrijven. Als u zich als ondernemer op Places.nl gratis aanmeldt, kunt u met Places Reviews in een handomdraai klantenbeoordelingen verzamelen. Pas uw eigen Places Reviews pagina aan aan uw huisstijl met bedrijfslogo en achtergrondafbeelding.

Meer informatie over Places Reviews? Neem voor alle vragen gerust contact op via 024-3555299. Places.nl helpt u ook dit jaar graag uw vindbaarheid en telefonische bereikbaarheid te vergroten, en wenst u een succesvol 2015!

Hoe kun jij je bedrijf
laten groeien?

Gratis adviesgesprek

Wij helpen ondernemers groeien! Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Plan een gratis adviesgesprek in met onze adviseur.

Plan een gratis adviesgesprek

Meer weten over een adviesgesprek

Gratis adviesgesprek
  • 100% gratis en vrijblijvend
  • Marketingadvies op maat
  • Geen verplichtingen
Google Reviews 4,5
starstarstarstarstar_half

Ook optimaal vindbaar en bereikbaar zijn? Zet je bedrijf op de kaart met Alles-in-1!