Menu

Optimaliseer bereikbaarheid met Places Antwoordservice



Optimaliseer bereikbaarheid met Places Antwoordservice

Met behulp van Places Antwoordservice bent u 24 uur per dag bereikbaar en mist u geen telefoontjes van klanten. Bent u zelf druk in de weer met andere werkzaamheden, dan wordt de telefoon door getrainde telefonistes opgenomen volgens het door u samengestelde belscript. Places.nl legt u vandaag uit hoe u de binnengekomen berichten kunt beheren en inzicht en controle heeft over uw antwoordservice.

Log in op Places.nl en klik in de blauwe balk op 'Antwoordservice' voor een overzicht

Als u bent ingelogd en op de pagina 'Antwoordservice' terecht bent gekomen, verschijnt er een menu met de volgende knoppen:

  • Dashboard. Op het dashboard ziet u de meest recente verslagen van de gesprekken die aangenomen zijn door Places Antwoordservice. Ook is hier zichtbaar wanneer een beller naar u of een van uw medewerkers is doorverbonden.
  • Bekijk alle berichten. Het volledige overzicht van alle berichten en gesprekken die zijn aangenomen vindt u door op het envelopje te klikken.
  • Bewerk script. Onder deze knop kunt u uw belscript ten alle tijden aanpassen. Hoe het bewerken van u script precies in zijn werk gaat, kunt u hieronder lezen.
  • Klant aandragen. Bent u tevreden over onze service? Laat het dan vooral aan anderen weten. Levert dit een proefpakket voor een andere ondernemer op? Dan ontvangt u van ons één maand antwoordservice gratis!

Logt u in op Places, dan zult u deze knoppen tegenkomen in uw antwoordservice overzicht.

Overige statistieken

In uw dashboard vindt u ook relevante statistieken. Zo ziet u in één oogopslag hoeveel beantwoorde gesprekken er zijn en hoeveel gesprekken er buiten de bundel zijn aangenomen. Ook ziet u in één oogopslag welke kosten er door u gemaakt zijn. Hier vindt u een overzicht van de statistieken van uw antwoordservice. U ziet dan direct hoeveel gesprekken er zijn behandeld.

Zo maakt u de antwoordservice van uw bedrijf naar wens

Nadat u op 'Bewerk script' in het overzicht heeft geklikt, verschijnen de volgende kopjes:

  • Algemene gegevens
  • Welkomstboodschap
  • Medewerkers waar voor gebeld kan worden
  • Gespreksonderwerpen
  • Notificaties
  • Websites
  • FAQ
  • Algemene bedrijfsinformatie

Met behulp van deze knoppen kunt u stap voor stap uw belscript bewerken. Stap 1: Uw algemene gegevens - Geef bij de algemene gegevens aan voor welk bedrijf u de antwoordservice instelt. Tevens geeft u hier aan welk telefoonnummer u naar de Places Antwoordservice doorgeschakeld. Stap 2: De welkomstboodschap - Hier vult u de welkomstboodschap in waarmee onze telefonistes de telefoon voor uw aannemen. U bepaalt hoe zij de telefoon aannemen. Wilt u uw welkomsttekst aanpassen? Dat doet u dan als volgt. Stap 3: Welke medewerkers worden waarvoor gebeld? - We vernemen graag voor wie er gebeld kan worden, zodat we onze berichten en telefoonaanname kunnen personaliseren. Tevens kunt u onder dit kopje aangeven in welke situaties en naar welke medewerkers wij oproepen mogen doorverbinden. Stap 4: Gespreksonderwerpen - U kunt verschillende gespreksonderwerpen instellen, zodat onze telefonistes kunnen aangeven bij welk onderwerp het gesprek past. Hierdoor is eenvoudig terug te zien waarvoor uw klanten gebeld hebben. Stap 5: Notificaties - Vul notificaties zoals de kennisgeving van wanneer uw bedrijf gesloten in, zodat onze telefonistes weten hoe ze uw klanten goed te woord kunnen staan. Stap 6: Websites - Geef hier de websites op die onze telefonistes kunnen aanklikken tijdens een gesprek voor bijvoorbeeld de homepagina of een prijslijst. Stap 7: FAQ - Bij de FAQ kunt u veel gestelde vragen (inclusief antwoorden) van uw klanten invullen, zodat deze vragen gelijk door de telefonistes beantwoord kunnen worden. Stap 8: De algemene bedrijfsinformatie - Schrijf hier in het kort informatie over uw bedrijf, zodat de telefonistes weten voor welke soort bedrijf zij de telefoon aannemen. Places Antwoordservice neemt graag voor u uw telefonische zorgen uit handen! Door het invullen van de bovenstaande gegevens instrueert u als het ware onze telefonistes, zodat zij uw klanten te woord staan zoals u graag wilt. Uw telefonische bereikbaarheid is bijna geoptimaliseerd. U zult nu door een medewerker van onze servicedesk worden gebeld om uw script te controleren en uw telefoon naar onze antwoordservice door te schakelen, en kunt vervolgens direct gebruik maken van uw telefoonservice. Heeft u nog vragen over Places Antwoordservice of wilt u graag advies? U kunt ons via 024 - 3555299 bereiken, wij helpen u graag!


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek