Menu

Places Antwoordservice: autobranche vaak telefonisch onbereikbaar



Places Antwoordservice: autobranche vaak telefonisch onbereikbaar

Als u pech heeft met uw auto of wanneer uw auto toe is aan onderhoud, belt u het liefst meteen een garage in de buurt. Niets is namelijk zo vervelend als een niet goed werkende auto. Het blijkt echter dat meer dan 70% van de Nederlandse autobranche niet goed telefonisch bereikbaar is. Places.nl legt uit wathiervan de oorzaak is en hoe dit probleem kan worden opgelost.

Werkzaamheden krijgen voorrang

Veel lokale autogarages zijn in handen van families en/of drukke mkb-ondernemers. Vanwege tijdgebrek en weinig personeel wordt een rinkelende telefoon helaas vaak gemist. Om een autogarage in de buurt te vinden gaan mensen meestal online op zoek en komen dan al snel uit bij Telefoonboek.nl. Op Telefoonboek.nl staan namelijk alle Nederlandse autobedrijven vermeld. Bezoekers kunnen hier aangeven of ze de betreffende bedrijven telefonisch hebben kunnen bereiken. Van de meer dan 4500 beoordeelde autobedrijven blijkt 71% één of meerdere keren telefonisch onbereikbaar te zijn geweest. "Een hoog, maar verklaarbaar percentage waar direct wat aan gedaan kan worden", aldus Joost Nijensteen, Business Manager van Telefoonboek.nl. Uit recent onderzoek blijkt dat één op de vier klanten bij geen gehoor overstapt naar een concurrent. Op deze manier lopen onbereikbare autobedrijven potentiële klanten mis. Klanten die in eerste instantie u proberen te bereiken maar daarna overstappen naar uw concurrent, is natuurlijk dubbel zonde.

Optimale telefonische bereikbaarheid

Telefoonboek.nl heeft voor u als ondernemer de ultieme oplossing om optimaal telefonisch bereikbaar te zijn. Via de Places Antwoordservice heeft u nu namelijk de mogelijkheid om gratis te zien hoeveel telefoontjes u mist en waarvoor klanten hebben gebeld. Met behulp van de gratis proefmaand kunt u bekijken of een antwoordservice voor uw bedrijf een uitkomst is. Een antwoordservice is een persoonlijke assistente op afstand. Zo krijgen klanten altijd iemand aan de lijn die namens het bedrijf de boodschap aanneemt. Joost: "Op deze manier krijgt de ondernemer kosteloos inzichtelijk welke telefoontjes hij of zij mist in een maand. Aan het einde van de maand evalueren wij samen met de ondernemer de uitkomst hiervan. Afgelopen maand sloten meer dan 150 bedrijven bij deze antwoordservice aan. Dit laat zien dat ondernemers zich er bewust van zijn dat ze niet altijd de telefoon kunnen opnemen, maar dit wel willen voor een professionele uitstraling van hun bedrijf." Wilt u zelf ervaren hoe Places Antwoordservice de telefoon aanneemt? Bel dan 024 - 2031007 voor een voorbeeldgesprek, of probeer Places Antwoordservice direct gratis! U kunt dan vrijblijvend gebruik maken van een proefperiode van 30 dagen. Daarna vindt een evaluatiemoment plaats en kunt u ervoor kiezen om door te gaan met een van onzeAntwoordservice pakketten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Antwoordservice Advieslijn, via het telefoonnummer 024 - 3506953. Places.nl helpt u graag verder!


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek