Menu

Antwoordservice: alles over de telefoonservice van nu!



Antwoordservice: alles over de telefoonservice van nu!

Goede telefoonservice is ontzettend belangrijk. Nieuwe klanten gaan naar de concurrent wanneer ze het bedrijf niet aan de lijn krijgen en de mate van service bepaald of bestaande klanten blijven. Natuurlijk kunt u als ondernemer niet altijd de telefoon beantwoorden, waarvoor u een antwoordservice inschakelt. Hoe werkt een antwoordservice eigenlijk? En hoe zet ik het gewenste belscript in elkaar? Places beantwoordt uw vragen.

Onderdelen

Het beantwoorden van de telefoon wordt een stuk professioneler met overzichtelijke software en hoge gesprekskwaliteit. Het scherm wat de call agent te zien krijgt, bestaat uit vier onderdelen. Ten eerste de zin waarmee wordt opgenomen en een keuzemenu met het onderwerp van het telefoontje. Verder een vak om de contactgegevens en een verslag van het gesprek in te vullen en een aantal links waar de gespreksgeschiedenis en antwoorden op makkelijke vragen te vinden zijn. Ook is er de mogelijkheid om klanten in bepaalde gevallen door te verbinden met een werknemer.

Klantgericht en snel

Het handige aan de software van Places, is dat van elk telefoontje een bericht wordt achtergelaten. Die berichten worden opgeslagen, zodat de verschillende call agents direct weten waar het over gaat en de klant het verhaal niet steeds opnieuw hoeft te doen. De antwoordservice bespaart enorm veel tijd, omdat makkelijke vragen in het script worden opgenomen en daardoor direct beantwoord kunnen worden. Daarnaast bepaalt de ondernemer zelf welke telefoontjes hij of zij aanneemt en wanneer de klant wenst teruggebeld te worden.

Dashboard

Naast het overzichtelijke belscherm voor uw call agents, heeft de software van Places ook een dashboard voor uzelf en uw klanten, waarin u het aantal gesprekken, de gespreksgeschiedenis en het factuuroverzicht kunt vinden. Via het dashboard kunt u het belscript ook altijd aanpassen, met bijvoorbeeld een melding over een werknemer die met vakantie is of extra instructies. Zo houdt u zelf in de hand hoe de call agents uw bedrijf representeren.

Heeft u interesse in het inschakelen van een antwoordservice of heeft u vragen? Bel dan vrijblijvend met 024 - 3506953 of klik hier voor meer informatie. Wilt u een antwoordservice inschakelen voor uw eigen bedrijf? Ga dan direct aan de slag met deze instructies.


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek