Wie neemt jouw telefoon op als je vakantie hebt?



Bellende vrouw callcenter

Een goede telefonische bereikbaarheid is uiterst belangrijk voor een bedrijf, ook in dit digitale tijdperk. Telefonische bereikbaarheid vergroot de tevredenheid en betrouwbaarheid van je bedrijf. Voor je bedrijf is het ook een mooie manier om met klanten in contact te staan en te weten wat klanten van je bedrijf vinden. Vele klanten vinden communiceren per mail lastig en vooral voor ouderen is een telefonische klantenservice uiterst gewenst.

Tijdens vakantie

Je klantenservice het hele jaar goed op orde hebben is een van de kwaliteiten van jouw bedrijf. Maar hoe doe je dit in de vakantie? Niet iedereen heeft genoeg werknemers in dienst om dit in vakantietijd op te pakken. Iemand inhuren is vaak duur en lastig, want die persoon kent jouw bedrijf niet. De meeste bedrijven zijn eenmanszaken, waar het helemaal lastig is om het telefooncontact in een klap uit te zetten. Als ondernemer denk je hier wel, of misschien niet, over na: hoe vind ik een goede balans tussen vakantie en een telefoonafhandeling. Iedere ondernemer weet namelijk dat het lastig is om écht vrij te nemen.

Antwoordservice

Je telefoon enkele momenten per dag checken op belangrijke voicemails geeft je in je vakantie geen rust, toch doen de meeste ondernemers het. Wat hierin wenselijk zou zijn is dat je enkel de meest belangrijke telefoontjes afhandelt, de rest komt na je vakantie wel. Voor vele ondernemers is daarom een antwoordservice dé oplossing tijdens vakanties. Een antwoordservice is een telefoondienst welke jouw telefoon opneemt, wanneer jij dat zelf niet kan of wil. Je bepaalt zelf wanneer de telefoon staat doorgeschakeld, dit kan het hele jaar rond, of enkel tijdens vakanties.

Hoe het werkt

Een antwoordservice werkt heel simpel: jij schakelt je telefoon door en een telefonist(e) neemt het belletje aan. In het scherm staat precies namens wie er opgenomen wordt en de telefoniste spreekt namens je bedrijf. Jij geeft aan wat er op welke vraag beantwoord kan worden, bijvoorbeeld dat je over 10 dagen terug bent van vakantie. Jij krijgt vervolgens een gespreksverslag waarin je leest wat er met wie is besproken. Dit gespreksverslag bevat de naam en contactgegevens van de klant en we noteren wat de klant van jou verwacht of wenst. De telefoniste kan de urgentie van een gesprek bepalen en indien nodig alsnog naar jou bellen. Zo worden belangrijke zaken voor je gefilterd en mis je geen enkel belangrijk bericht.

Places.nl

Wij zijn er om ondernemers te ontzorgen en bieden daar diverse diensten voor aan, waaronder onze antwoordservice. Het is een dienst die wij al jaren uitvoeren met een goed getraind team van telefonisten. Het meest gehoorde voordeel is dat je zelf bepaalt wanneer wij je telefoon opnemen. Je kunt de telefoon doorschakelen als je na 20 seconden niet opneemt of je schakelt hem direct naar ons door, voor zolang het nodig is. Wij nemen 24/7 jouw telefoon op maar je betaalt per gesprek. Dit betekent dat jij áltijd bereikbaar bent maar niet voor alle uren hoeft te betalen, gewoon per gesprek.

Proberen

Om je kennis te laten maken met onze antwoordservice mag je deze dienst één maand gratis uitproberen. We stellen samen jouw gepersonaliseerde script in en zullen je dan één maand lang een gespreksverslag sturen van al je gesprekken. Wanneer je overtuigt bent van het gemak van de antwoordservice dan behouden we je graag als klant. Neem contact op wanneer je aanvullende vragen hebt of bel naar 024 203 1007 om een voorbeeld gesprek te horen.

Foto: Canva


Delen:


Vul in voor Gratis advies

Places.nl helpt ondernemers groeien. Jouw bedrijf heeft specifieke online uitdagingen. daarom gaan onze online experts graag vrijblijvend in gesprek met je over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.


Wil jij een gratis adviesgesprek met een van onze online adviseurs?
En wil jij gebeld worden op een door jou gekozen tijdstip? Vul dan je gegevens in via onderstaande button en wij nemen vrijblijvend contact met je op.




Zoeken
Zoek