Menu

Het beste tijdstip voor reclame voor uw doelgroep

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Online Marketing

Het beste tijdstip voor reclame voor uw doelgroep

Het beste tijdstip voor reclame voor uw doelgroep

Op welk moment kunt u nu het beste klanten werven of uw product aanprijzen? Dit is een van de meest gestelde vragen door ondernemers. Places.nl heeft voor u uitgezocht wanneer de consument het makkelijkst over te halen is.

Tijdstippen

Dat hier letterlijk dagdelen aan te verbinden zijn wist u misschien niet. Uit onderzoek is gebleken dat men 's ochtends op safe speelt. Dit houdt in dat men 's ochtends langzamer en bedachtzamer beslissingen maakt. Wanneer u bijvoorbeeld telefonisch klanten wil benaderen om zich bij u in te schrijven, kunt u dus het beste niet 's ochtends bellen.

Echter, de tijd van het nemen van beslissingen vermindert gedurende de dag. Dan wordt er eerder een beroep gedaan op heuristieken. Dit houdt in dat men eerder vertrouwt op kleine delen van informatie, in plaats van heel bedachtzaam alle informatie langs te gaan.

Toepassen

Wanneer u bijvoorbeeld reclame inkoopt op televisie of op de radio is het daarom het beste wanneer u dit in de avond uit laat zenden. Wat ook goed is om te weten, is dat er geen verschil bestaat tussen avond- en ochtendmensen. U bereikt dus de hele doelgroep in een keer. Dit geldt uiteraard ook voor bedrijven, wanneer u hen aan het einde van de dag benaderd om bijvoorbeeld klant van u te worden, zal de kans iets groter zijn dat ze met u in zee gaan.

Places.nl kan u helpen bij het bereiken van uw doelgroep. Via ons kunt u de juiste data verkrijgen voor het benaderen van potentiele nieuwe klanten. Bel voor meer informatie gerust even naar 024 - 8200 609. Wij helpen u graag verder

Reacties



Even geduld alstublieft...