Menu

Nieuwe telefoon nodig? De beste telefoonwinkel vindt u in Goor (Overijssel)!



Een telefoonwinkel met goede service en een ruim assortiment scoort hoge ogen

We kunnen tegenwoordig niet meer zonder onze telefoon. Het liefst de allernieuwste smartphone met de allerbeste functies. Waar koopt u deze? Bij een goede telefoonwinkel waar medewerkers goed advies kunnen geven en waar de service top is. Die service kan ook goed van pas komen wanneer uw telefoon een reparatie nodig heeft. Lang onbereikbaar zijn voor klanten en zakenpartners is natuurlijk not-done als ondernemer. Vindt u zo'n excellente telefoonwinkel ook bij u in de buurt? In dit artikel leest u welke telefoonwinkels het best beoordeeld zijn. Daarnaast is onder de loep genomen wanneer een winkel goed of juist niet goed beoordeeld wordt.

Telefoonwinkels scoren voldoende

In totaal zijn 4.500 beoordelingen achtergelaten voor 1308 telefoonwinkels. Uit deze beoordelingen blijkt dat klanten over het algemeen tevreden zijn over telefoonwinkels: het gemiddelde van alle beoordelingen is een 6,3. Het zal u dan ook niet verbazen: meer dan de helft (54%) van de beoordelingen was positief (6.0 of hoger). Er is zelfs 1.613 keer een 10 uitgedeeld! Welke bedrijven kregen deze lovende kritieken en hoge scores?

Top 5 best beoordeelde telefoonwinkels

De onbetwiste nummer 1 is All4GSM (Goor): de telefoonwinkel scoorde een 9.8 gemiddeld uit 347 beoordelingen. Op nummer 2 staat Pamirtel (Hoorn) dat 254 keer beoordeeld werd met een 9.5 als gemiddelde. Een eervolle vermelding is voor S-Mobile (Meppel), dat maar liefst 1.605 beoordelingen heeft ontvangen. De andere vier bedrijven zijn in het noorden van het land gevestigd, maar ook in het zuiden zijn goede telefoonwinkels te vinden. Wat dacht u van The Phone Palace (Geleen)? Dit bedrijf scoort een mooie 8.4 gemiddeld. Dezelfde score hebben klanten gegeven aan hekkensluiter Smobile GSM (Hoogeveen), dat net 2 beoordelingen minder ontving.

Service en klantvriendelijkheid

Die positieve reviews worden natuurlijk niet zomaar gegeven: een bedrijf moet zich ook echt bewijzen wil het de consument overtuigen. Consumenten zijn dol op service, zo blijkt ook bij telefoonwinkels het geval te zijn. Onder service vallen onder andere vriendelijke medewerkers en snel handelen. Met een ruim assortiment worden ook punten gescoord: een ruime keuze aan mobiele telefoons en accessoires valt in de smaak. Ook scherpe prijzen vallen in de smaak.

Negatief

Niet alle bedrijven ontvingen complimenten en voldoendes: 46% van de reviews over telefoonwinkels was negatief. Waar dat aan lag? Met name telefonische onbereikbaarheid wekt veel ergernis op bij klanten. 'Ondanks dat je voor het bellen betaalt, is het nummer niet te bereiken,' vertelt een klant. Daarnaast valt de service in de winkel ook wel eens tegen. Zo worden er fouten gemaakt die niet opgelost worden en is de klantvriendelijkheid soms ver te zoeken.

Over dit onderzoek

De data die gebruikt is bij het schrijven dit artikel is afkomstig van Telefoonboek.nl. Op deze website kunnen consumenten bedrijven beoordelen op service, algemene indruk, prijs/kwaliteitsverhouding en bereikbaarheid. Op basis van het aantal reviews en ratings, wordt een gemiddelde berekend. In de top 5 zijn alleen bedrijven opgenomen die minstens 100 beoordelingen ontvangen hebben.

Foto: Bigstock


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek