Menu

Bijna 60% van Nederlandse bedrijven zijn telefonisch niet goed bereikbaar



Bijna 60% van de ondernemingen is regelmatig slecht telefonisch bereikbaar. Zo blijkt uit een data analyse die Telefoonboek.nl op 11 oktober 2019 heeft gedaan waarin 57.4% van 418.412 beoordeelde bedrijven als slecht telefonisch bereikbaar zijn beoordeeld. Dit percentage betekent dat meer dan de helft van de consumenten bij deze bedrijven telefonisch niet te woord zijn gestaan.

Het belang van een goede telefonische bereikbaarheid en vindbaarheid

Veel bedrijven onderschatten de impact van een slechte telefonische bereikbaarheid. Door slecht bereikbaar te zijn loopt men (potentiële) klanten mis. Hiernaast komt dit de bedrijfsreputatie niet ten goede. Veel ondernemers weten niet dat ze dit relatief makkelijk kunnen oplossen met een antwoordservice. Zo biedt Places.nl met een antwoordservice ondernemers de mogelijkheid om hun telefonische bereikbaarheid te verbeteren, waardoor bedrijven 24/7 bereikbaar zijn en geen enkel telefoontje hoeven te missen. Deskundige call-agents staan klanten met een gepersonaliseerd belscript te woord.

Places.nl op de KvK Startersdag

Op zaterdag 2 november staat Places.nl op de KvK Startersdag in Rotterdam om (beginnende) ondernemers te informeren en adviseren op het gebied van telefonische bereikbaarheid en online vindbaarheid. Places.nl weet dat het 24/7 telefonisch bereikbaar zijn voor veel ondernemers een uitdaging is en staat daarom klaar om ondernemers hierover advies te geven.


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek