Reviews, het nieuwe wapen van de consument en hoe u zich beschermt!
De Koninklijke Horeca Nederland heeft onlangs een enquête uitgevoerd om te onderzoeken hoe klanten met reviews omgaan. Hieruit bleek dat 61 procent van de klanten wel eens dreigt met een negatieve review als de service of kwaliteit ze niet aan staat. Dit gebeurt veelal ongegrond, maar gelukkig is daar nu een effectieve oplossing voor: Places.nl Review service!
Hoe wordt u geholpen?
Bij Places.nl worden verschillende services aangeboden om uw online imago te managen. Een daarvan is onze reviewservice. Als u een account maakt voor uw bedrijf op de website of via de servicedesk heeft u direct de mogelijkheid om reviews te ontvangen. U kunt ook gratis 150 verzoeken tot review versturen naar vaste klanten of u stuurt ze mee bij een nieuwsbrief, daarmee staat u gelijk goed op de kaart!
Keeping it positive
Zoals gezegd wordt er snel zinloos gedreigd met een negatieve review door klanten. Dat risico loopt u niet bij Telefoonboek.nl review service. Onze medewerkers lopen namelijk handmatig iedere review aan uw adres langs en beoordelen deze op geldigheid en het gebruik van argumenten. Ook wordt het taalgebruik gecontroleerd zodat alle reviews die zichtbaar worden op de pagina van de juiste kwaliteit zijn. Bij negatieve reviews is de controle extra streng en vooral de controle op argumenten staat hierbij centraal.
De perfecte score
Uiteraard verzorgt Places.nl niet louter positieve reviews, dat is nog steeds aan u. Wel zorgen wij voor kwaliteit en zijn chanterende klanten door de service al snel een zorg minder voor uw bedrijf. Meer informatie kunt u vinden op places.nl of bel met onze service desk op 024 - 3555 299.
Hoe kun jij je bedrijf
laten groeien?
Wij helpen ondernemers groeien! Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Plan een gratis adviesgesprek in met onze adviseur.
- 100% gratis en vrijblijvend
- Marketingadvies op maat
- Geen verplichtingen