Geen vacature
Wie ben jij?
  • - Je hebt minimaal HBO denkniveau
  • - Je bent klantgericht, commercieel en nauwkeurig
  • - Je beheerst goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • - Je kunt goed multitasken en prioriteiten stellen
  • - Je hebt proactieve houding en bent oplossingsgericht
  • - Je bent enthousiast en stressbestending

Een werkdag...
Je start de dag samen met alle servicemedewerkers die die dag werkzaam zijn en de servicedesk manager samen op het kantoor en haal je een lekkere koffie of thee. Vervolgens wordt er besproken wie wat gaat doen en voor welke activiteiten extra aandacht vereist is. Je houdt je bezig met het optimaliseren van betaalde pakketten die de klant heeft afgesloten en het instellen van een professioneel bedrijfsprofiel of het naluisteren van de sales gesprekken die zijn gevoerd met de klanten door de accountmanagers. Tussendoor help je de andere servicedesk met de vragen die zij hebben. Jij werkt hier elke dag en bent dus veel meer op de hoogte van wat er gaande is. Om deze reden neem je ook bepaalde verantwoordelijkheden over van de servicedesk manager en werk je nauw met haar samen.

Tijdens de lunch maak je een wandeling door de stad met het vaste team van Telefoonboek en is er de mogelijkheid om een lekkere lunch te halen onderweg.

In middag pak je verder de werkzaamheden op en zorg je ervoor dat alle taken die dag zijn afgerond. Ook zorg je dat de mailboxen elke dag zijn bijgewerkt, zodat de klant altijd snel antwoord ontvangt op de vragen.

Wat hebben wij jou te bieden?
  • - Een marktconform salaris dat meegroeit met jouw ambitie
  • - Een jong en informeel team
  • - Mooie werkomgeving in een premium pand in hartje Nijmegen
  • - Opleidingsmogelijkheden
  • - 100% reiskostenvergoeding met openbaar vervoer of een fiets
  • - Aanvullend: Stoelmassage door een echte professional, sportvergoeding, gratis fruit, mediatheek & vrijdagmiddagborrels
  • - En last but not least: gezellige collega's en legendarische bedrijfsuitjes.

Wie zijn wij?
Places is onderdeel van Places.nl BV. Places.nl BV heeft maandelijks 4,5 miljoen bezoekers. Als antwoord op de vraag van deze miljoenen bezoekers, is Places.nl in 2012 gelanceerd. Places bedient met een totaaloplossing ondernemend Nederland in een slimme en innovatie online marketingdiensten. De mogelijkheid om gevonden te worden op internet en een betere klantenservice te verlenen om zo meer nieuwe klanten te trekken. Met inmiddels bijna 200.000 aangemelde ondernemers, is Places een bepalende speler geworden voor ondernemend Nederland.

Onze visie
Onze visie bij Places.nl is het verbinden van Bedrijf en Consument. Met een gedreven team van professionals staan wij ondernemers in Nederland 24/7 klantgericht te woord en helpen we ze groeien dankzij efficiënte en innovatieve producten.

Inmiddels bedienen we meer dan 200.000 bedrijven in Nederland en mogen we ons tot de top van MKB dienstverleners in Nederland rekenen. Places werkt samen met onder andere Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, waar maandelijks 6 miljoen bezoekers op te vinden zijn.

Places biedt jou de kans om bij een gevestigde organisatie mee te bouwen aan de innovatieve ontwikkelingen en ambitieuze groeiplannen.

Is deze functie jou op het lijf geschreven?
Stuur dan jouw motivatie en CV!
Alleen reacties met een gerichte motivatie worden in behandeling genomen.

Voor meer informatie bel je met Femke van Zanten, HR Manager (tel. 024-360 5040).

Onderdelen van de selectieprocedure kunnen zijn: een referentiecheck alsook het bekijken van informatie op internet, Social Media.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren