Klantenservice Medewerker

Wie ben jij?
  • - Je hebt minimaal HBO denkniveau
  • - Je hebt affiniteit met online marketing of wil dit graag leren
  • - Je bent leergierig als het gaat om online diensten zoals Google Mijn Bedrijf
  • - Je bent klantgericht, commercieel en nauwkeurig
  • - Je beheerst goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • - Je kunt goed multitasken en prioriteiten stellen
  • - Je hebt proactieve houding en bent oplossingsgericht
  • - Je bent enthousiast en stressbestendig
  • - Je bent bereid doorlopend trainingen te doen op het gebied van online marketing

Een werkdag bij Places.nl
Je start de dag op op het kantoor in Bedrijvencentrum Groenestraat. Je haalt een lekkere kop koffie of thee en neemt de dag door met Mike. Mike coördineert o.a. alle klantenservice werkzaamheden. Je bespreekt eventuele bijzonderheden waar extra aandacht voor nodig is en bekijkt samen de geplande afspraken.

Je start Freshdesk op, dit is ons software pakket waarin alle klantvragen binnenkomen. Je zorgt ervoor dat geen klant vraag onbeantwoord blijft. We geven onze klanten het liefst zo snel mogelijk antwoord op de gestelde vragen. Daarom zorg je ervoor dat de mailboxen elke dag zijn bijgewerkt, zodat de klant altijd snel antwoord ontvangt op de vragen.

Tijdens de lunch maak je een wandeling door het Goffertpark met het vaste team van Places en is er de mogelijkheid om een lekkere lunch te halen onderweg.

In middag pak je verder de werkzaamheden op en zorg je ervoor dat alle taken die dag zijn afgerond. Je komt een klant tegen die bij ons een website heeft gekocht welke net is opgeleverd. Jij controleert of alles goed staat en voert de laatste paar optimalisaties door.

Aan het einde van de middag kom je een verkoopkans tegen bij een vraag van een niet betalende klant. Je stuurt via slack onze salesafdeling een bericht, de kans is groot dat de klant een betaald abonnement gaat afsluiten bij ons.

Als Klantenservice medewerker bij Places.nl richt jij je op de volgende werkzaamheden:
  • - Het beantwoorden van vragen die klanten hebben over de dienstverlening van Places.nl. Veelgestelde vragen verwerk je in de FAQ die we hebben op onze site
  • - Jij optimaliseert de bedrijfsprofielen van de ondernemers zodat ze uitstekend worden gevonden in Google en andere populaire platformen. Wij helpen jou hier een ster in te worden
  • - Ondernemers die de telefoon niet kunnen opnemen ondersteunen wij. Met jouw inzichten zorg je voor een optimaal ingesteld belscript zodat onze Callcenter medewerkers alle telefoongesprekken correct afhandelen
  • - Samen met de ondernemer kies je de juiste zoekwoorden en plaatsen zodat deze goed gevonden gaat worden op ons netwerk Telefoonboek.nl & Openingstijden.com
  • - Vragen over betalingen en facturatie komen bij jou terecht
  • - Jij zorgt dat klanten tevreden zijn en blijven door klachten goed af te handelen. Onze review scores op o.a. Google & Trustpilot houdt je hierdoor nauwlettend in de gaten
  • - Jij richt de website van de klant naar wensen in. Dit doe je in Wordpress in combinatie met Elementor
Voor alle werkzaamheden geldt; je krijgt hier uiteraard alle training en begeleiding van ons voor.

Wat hebben wij jou te bieden?
  • - Een marktconform salaris dat meegroeit met jouw ambitie
  • - Een jong en informeel team
  • - Mooie werkomgeving in het bruisende ondernemershart Bedrijvencentrum Groenestraat te Nijmegen
  • - Continue training en opleiding zodat je iedere week groeit in je ervaring en kennis;
  • - 100% reiskostenvergoeding met openbaar vervoer of een fiets
  • - Aanvullend: Stoelmassage door een echte professional & vrijdagmiddagborrels
  • - En last but not least: gezellige collega's en legendarische bedrijfsuitjes

Wie zijn wij?
Places is onderdeel van Places.nl BV. Places.nl BV heeft maandelijks 4,5 miljoen bezoekers. Als antwoord op de vraag van deze miljoenen bezoekers, is Places.nl in 2012 gelanceerd. Places bedient met een totaaloplossing ondernemend Nederland in een slimme en innovatie online marketingdiensten. De mogelijkheid om gevonden te worden op internet en een betere klantenservice te verlenen om zo meer nieuwe klanten te trekken. Met inmiddels bijna 200.000 aangemelde ondernemers, is Places een bepalende speler geworden voor ondernemend Nederland.

Onze visie
Onze visie bij Places.nl is het verbinden van Bedrijf en Consument. Met een gedreven team van professionals staan wij ondernemers in Nederland 24/7 klantgericht te woord en helpen we ze groeien dankzij efficiënte en innovatieve producten.

Inmiddels bedienen we meer dan 200.000 bedrijven in Nederland en mogen we ons tot de top van MKB dienstverleners in Nederland rekenen. Places werkt samen met onder andere Telefoonboek.nl en Openingstijden.com, waar maandelijks 6 miljoen bezoekers op te vinden zijn.

Places biedt jou de kans om bij een gevestigde organisatie mee te bouwen aan de innovatieve ontwikkelingen en ambitieuze groeiplannen.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur dan jouw motivatie en CV!
Alleen reacties met een gerichte motivatie worden in behandeling genomen.

Onderdelen van de selectieprocedure kunnen zijn: een referentiecheck alsook het bekijken van informatie op internet, Social Media.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren