Menu

Uitgelicht: Places Antwoordservice in april 2015



Uitgelicht: Places Antwoordservice in april 2015

Op vrijdag blikt Places.nl terug op de interessantste blogs uit een bepaalde categorie. Deze week is de categorie 'Antwoordservice' aan de beurt. Lees alles over telefonische bereikbaarheid en doe er als ondernemer uw voordeel mee!

Places Antwoordservice: doe mee met de Bol.com actie!

Kent u een bedrijf met een antwoordservice? Geef het dan nu aan ons door! U ontvangt dan gratis een cadeaubon van Bol.com ter waarde van €10,-. Wat is precies de bedoeling? Places.nl vertelt het u.

Lees de blog 'Places Antwoordservice: doe mee met de Bol.com actie!'

5 tips voor een goed telefoongesprek

De telefoon gaat, het is een potentiële klant. Deze klant krijgt door middel van dit telefoongesprek een eerste indruk van uw bedrijf. Een eerste indruk is belangrijk, omdat deze niet meer te veranderen is. Omdat u een eerste indruk niet over kunt doen is het belangrijk dat u als ondernemer of uw telefoniste de perfecte eerste indruk kan geven. In deze blog geeft Places.nl u een aantal tips om een goed telefoongesprek te voeren.

Lees de blog '5 tips voor een goed telefoongesprek'

Messengers voor bedrijven: geschikt voor persoonlijk contact?

Vrijwel ieder bedrijf heeft naast een telefoonnummer ook een account op Facebook of Twitter om klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Op deze socialmediaplatformen kan een bedrijf aan een grote groep personen laten weten waar het bedrijf mee bezig is. Voor een wat persoonlijker contact was vroeger de brief perfect, maar dit is nu wat ouderwets. Zouden na de e-mail messengers hier een goede opvolger van kunnen zijn? Places.nl onderzoekt de mogelijkheden.

Lees de blog 'Messengers voor bedrijven: geschikt voor persoonlijk contact?

Telefonische bereikbaarheid: neemt u uw klanten serieus?

Een goede telefonische bereikbaarheidis iets waar veel bedrijven mee worstelen. Twee op de drie bedrijven zijn tijdens kantooruren telefonisch niet goed bereikbaar en lopen daarmee potentiële klanten mis. Wat zegt uw telefonische bereikbaarheid over uw bedrijf?

Lees de blog 'Telefonische bereikbaarheid: neemt u uw klanten serieus?

Meer tips of blogs over andere relevante onderwerpen? Houd onzeblogpaginain de gaten!


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek