Menu

Bereikbaar zijn wanneer u wilt met telefonische antwoordservice



Bereikbaar zijn wanneer u wilt met telefonische antwoordservice

Goede service maakt in de ecommerce hét verschil, aangezien er voor klanten volop alternatieve mogelijkheden zijn om uit te wijken. De klant van nu is nogal veeleisend: Niet goed werkende site? Dan googelen we even door. Niet actief op social media? Dat vinden we maar saai. Om daadwerkelijk de verkoop te realiseren, moeten bedrijven niet alleen online vindbaar zijn, maar ook de beste klantenservice aanbieden. Zowel online als offline. De telefoon blijkt hierin nog altijd het beste kanaal te zijn. Maar om klanten op ieder moment van de dag te woord te kunnen staan moeten bedrijven daar wel de mankracht en tijd voor inplannen. Dus ook in het weekend of tijdens feestdagen. Dat kunt u als ZZP'er of kleine ondernemer uiteraard niet alleen. Weten hoe u uw bereikbaarheid kunt verbeteren? Met een telefonische antwoordservice wordt uw telefonische bereikbaarheid uit handen genomen door ervaren call-agents. Dit zijn de vijf voordelen van telefonische antwoordservice op een rij.

#1 Verbeterde bedrijfsimago

Een goede telefonische bereikbaarheid is een belangrijk onderdeel van het bedrijfsimago. Geen enkele klant zit namelijk te wachten op lange wachtrijen, onbereikbaarheid of slechte klantenservice. Klanten vinden het immers prettiger om persoonlijk contact te hebben met een vriendelijke telefoniste dan het afluisteren van een automatisch bandje. Een telefoniste maakt een uitnodigende indruk van uw bedrijf vol bedrijvigheid.

#2 24/7 bereikbaar zijn

U kiest ervoor wanneer u bereikbaar wilt zijn. Dit kan zowel gedurende kantoortijden, als op vaste tijdstippen in de week of weekend en als overflow op het moment dat het druk is. Zo bent u altijd bereikbaar. Wel zo'n prettige gedachte wanneer u na vijven de deur van uw onderneming dichttrekt of tijdens het weekend.

#3 Niks missen

Doordat u altijd bereikbaar bent, bent u altijd op de hoogte van de klantsituaties. Telefonische gesprekken worden opgenomen en u ontvangt een heldere terugkoppeling van het gesprek. Doordat de antwoordservice de rol van uw front-office overneemt, heeft u meer tijd voor uw core business. Dus groei!

#4 Verhoogde omzet

Het kan voorkomen dat klanten vragen hebben over uw product of dienst, of graag meer informatie willen. Het is dan fijn wanneer zij snel geholpen worden. Bij geen gehoor is de kans groot dat ze naar een andere aanbieder stappen. De antwoordservice zorgt ervoor dat aanvragen van klanten in goede handen komen. Zo voorkomt u het missen van omzet!

#5 Calamiteitendienst

In geval van nood of een spoedgeval kan er direct actie ondernomen worden, zonder dat u daarover na hoeft te denken. Ook na kantoortijden kunnen er calamiteiten voordoen, waardoor u niet altijd direct aanspreekbaar bent. Een antwoordservice zorgt ervoor dat iedere melding wordt gefilterd en doorgezet naar de juiste medewerker of dienstdoende partij.

Places Antwoordservice

Ervaar zelf het gemak van een antwoordservice! Telefoonboek.nl neemt met de Places Antwoordservices de telefonische bereikbaarheid van bedrijven uit handen. De antwoordservice van Places staat 24/7 klanten te woord, waardoor geen enkel telefoontje wordt gemist. De telefoon wordt beantwoord door professionele en deskundige call-agents die volgens een gepersonaliseerd belscript klanten te woord staan. Zo worden uw klanten altijd vriendelijk te woord gestaan.

Na ieder behandeld gesprek ontvangen bedrijven van Places Antwoordservice een geautomatiseerd e-mailbericht waarin u kunt nalezen waarover de inkomende gesprekken gaan en zodoende uw klantenservice verbeteren. In uw bedrijfsaccount op Places.nl vindt u een totaaloverzicht van alle inkomende gesprekken, waarbij u uw eigen belscript ten alle tijden kunt aanpassen. Benieuwd naar de mogelijkheden van Places Antwoordservice? Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie vindt u op de website.



Foto: Pixabay


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek