Menu

Start-up of the Year 2019 Award voor geïntegreerde biobrandstof-oplossing in supply chain



Start-up of the Year 2019

Dinsdag 26 maart werden de Dutch Marketing Awards 2019 uitgereikt. Dit is een samenwerking tussen de bedrijven NIMA, Adformatie en PIM. Elk jaar kunnen bedrijven genomineerd worden in de categorieën Marketing Start Up, Marketeer of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Company of the Year, Marketing Scale Up of the Year, Transformer Award of the Year en Marketing Talent of the Year. Wie ging er dit jaar met de titel Start-up of the Year vandoor?

Start-up of the Year 2019: de genomineerden

In de categorie Start-up of the Year waren de genomineerden GoodFuels, Kipster en Somnox.

  1. GoodFuels

GoodFuels omschrijft zichzelf als een pionier in duurzame brandstoffen. Het gaat hierbij om het integreren van duurzame biobrandstoffen in de supply chain van industriële klanten.

  1. Kipster

Het bedrijf probeert een antwoord te vinden op de vraag hoe de groeiende wereldpopulatie gevoed kan worden zonder dat de natuur wordt uitgeput. Op dit moment zijn er twee boerderijen in Nederland die dier-, boer- en milieuvriendelijk zijn. Daarnaast is deze start-up in het nieuws gekomen door hun uitstootvrije eieren.

  1. Somnox

Somnox is de eerste slaap robot. De robot helpt om sneller in slaap te vallen, langer te slapen en uitgerust wakker te worden door ademhaling te verlagen en rustgevende geluiden af te spelen. Hierbij wordt rekening gehouden met wat voor slaper u bent en hoe de robot u kan helpen.


En de winnaar is…

GoodFuels! De jury heeft start-up GoodFuels uitgeroepen tot Start-up of the Year 2019. Volgens de jury heeft het bedrijf een unieke biobrandstof propositie en is het bedrijf erg snel aan het groeien. Ook kan dit een innovatie zijn die de stugge energiemarkt in beweging zet.

Overige winnaars

Andere bedrijven die met een award naar huis gingen zijn Picnic, voor Marketing Scale Up, Bol.com, voor Marketing Company en Transavia voor Internal Branding Company. De award Marketeer of the Year ging dit jaar naar Raymond Cloosterman, CEO van Rituals Cosmetics.

Foto: Bigstock


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek