Menu

Kwaliteit van de Nederlandse pedicure is dik in orde, pedicures scoren een 9,3

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Imago

Kwaliteit van de Nederlandse pedicure is dik in orde, pedicures scoren een 9,3

Kwaliteit van de Nederlandse pedicure is dik in orde, pedicures scoren een 9,3

Voetverzorging door een pedicure is altijd nuttig. In de zomer hebben we graag mooie voeten omdat we dan sandalen dragen. In de winter verstoppen we onze voeten weg in dichte schoenen, maar dat betekent niet dat voetverzorging dan minder belangrijk is. Het belang van voetverzorging door een pedicure is namelijk niet alleen dat de voeten er mooi uit zien. Voor sommige mensen is een pedicure essentieel om goed te kunnen lopen en geen last te hebben van ongemakken aan hun voeten. Aangezien een goede pedicure dus het hele jaar van belang is, is het handig om te weten hoe de pedicure beoordeeld wordt. Bezoekers lieten beoordelingen en reviews achter op Telefoonboek.nl en daar blijkt dat de pedicure het gemiddeld enorm goed doet.

Beoordelingen op Telefoonboek.nl

Klanten van Nederlandse pedicures kunnen op Telefoonboek.nl hun hart luchten over hun ervaringen. Ze kunnen een score toekennen aan het bedrijf op basis van de algemene indruk, de service en prijs/kwaliteitverhouding van het bedrijf. Daarnaast kunnen ze ook een geschreven review achterlaten om extra informatie te geven over hun ervaring met het bedrijf. Op Telefoonboek.nl zijn 286 reviews over pedicures in Nederland achtergelaten. De pedicure blijkt het in Nederland buitengewoon goed te doen. De pedicure scoort namelijk gemiddeld een 9.3, een zeer goed. Dezelfde tendens is ook terug te zien in de reviews. Maar liefst 276 reviews zijn positief, tegenover 10 reviews die negatief zijn. De positieve reviews zitten dus in de honderdtallen terwijl de negatieve reviews op twee handen te tellen zijn. Dat is op zich al een compliment voor de pedicure in Nederland.

Positief

Het overgrote deel van de reviews die pedicures zijn in Nederland hebben gekregen is positief, namelijk 96,5 procent. Nederlanders zijn dus enorm tevreden over de pedicure. Er werd dan ook maar liefst 184 keer een 10 uitgedeeld door de klant. Wat in de reviews veruit het vaakst genoemd wordt door klanten, is dat ze blij zijn met de professionaliteit van de pedicure (95 keer). Er zijn veel opmerkingen gemaakt over de deskundigheid en vakbekwaamheid van de pedicure. Ook zijn klanten tevreden over de vriendelijke behandeling door de pedicure, dit werd 37 keer genoemd. Ten derde is de klant heel tevreden over de goede service die geleverd is door de pedicure (32 keer). Zo noemden sommige klanten dat ze goed geholpen waren en bijna altijd terecht konden. Ook noemenswaardig is dat veel klanten (29 keer) de pedicure complimenteren op de hygiëne in de praktijk. Tevens waren klanten tevreden over de goede sfeer gecreëerd door de pedicure (28 keer), de goede prijs/kwaliteit verhouding (21) en het mooie resultaat van de behandeling (11 keer).

Top drie complimenten

  1. Vakbekwaamheid genoemd in 95 recensies
  2. Vriendelijke behandeling genoemd in 37 recensies
  3. Goede service genoemd in 32 recensies

Negatief

In de enkele negatieve reviews (10) die pedicures ontvangen hebben, worden uiteenlopende klachten genoemd. Twee klachten komt het vaakst vorm, namelijk beide drie keer. Dit is de slechte bereikbaarheid en slechte kwaliteit van sommige pedicures. Klanten gaven bijvoorbeeld aan dat mails niet beantwoord worden en dat ze het resultaat van de pedicure niet mooi vinden. Twee andere klachten worden beide twee keer genoemd, namelijk slechte service en slechte (atmo)sfeer. Zo gaf een klant aan dat hij of zij zich ongemakkelijk voelde tijdens de behandeling en een ander dat er een onaangename geur in de praktijk hing. Tevens werd een keer genoemd dat het personeel onvriendelijk was en dat de locatie slecht was. Een klant noemde namelijk het vreemd te vinden dat het een kamertje op twee hoog was. Gelukkig voor de pedicure beslaan deze reviews maar 3,5 procent van het geheel. Dat is een fractie van het totaal aan reviews.

Top drie klachten

1. Slechte bereikbaarheid genoemd in 3 reviews

Slechte kwaliteit

2. Slechte service genoemd in 2 reviews

Slechte sfeer

3. Onvriendelijk personeel genoemd in 1 review

Slechte locatie

Algemene beoordeling

Aan het cijfer en het aantal positieve reviews is te zien dat de klanten heel blij zijn met de pedicure in Nederland. Heel af en toe blijken er nog verbeterpunten te zijn, zoals bijvoorbeeld de bereikbaarheid van de pedicure. Deze negatieve beoordelingen komen echter maar zo zelden voor, dat de enkele klachten over sommige pedicures wegvallen tegen de complimenten die de meeste pedicures ontvangen.

Reacties



Even geduld alstublieft...