Menu

Places Antwoordservice, hoe werkt dat eigenlijk?



Places Antwoordservice, hoe werkt dat eigenlijk?

Hoe vervelend is het als u de telefoon niet kunt opnemen omdat u even niet bereikbaar bent? Heel vervelend, want hierdoor loopt u oproepen van potentiële klanten en dus ook omzet mis. Places.nl heeft voor u de oplossing: de Places Antwoordservice die voor u de telefoon opneemt op momenten dat u zelf niet bereikbaar bent. Maar hoe gaat dit nou precies in zijn werk?

Wat is de Places Antwoordservice?

De Places Antwoordservice is als het ware een 'telefoniste op afstand'. U kunt zelf bepalen wanneer wij de telefoon voor u opnemen. Dit kan altijd zijn, wanneer de telefoon een aantal keer is overgegaan of wanneer u zelf in gesprek bent. Dit geldt natuurlijk ook voor vakanties en feestdagen. Onze medewerkers nemen voor u de telefoon aan, zodat uw klanten een boodschap voor u achter kunnen laten. Dit doen we aan de hand van een script dat we samen met u opstellen. Het script kunt u te allen tijde aanpassen. U kunt hiermee dus zelf bepalen hoe wij het gesprek voor u afhandelen. Klanten kunnen dan aangeven wie zij willen spreken of waar zij voor bellen. Wij nemen een bericht van ze aan en noteren contactgegevens als naam, e-mailadres, klantnummer en telefoonnummer. Vervolgens zorgen wij ervoor dat het bericht bij u terecht komt. U ontvangt hier direct een e-mail van zodat u snel kunt handelen als het om een dringend geval gaat. U kunt dan zelf contact opnemen met de desbetreffende klant op een moment dat het u uitkomt.

niet-bereikbaar-ondernemer

Wat zijn de voordelen van de Places Antwoordservice?

Nooit meer een gesprek missen

Een telefonisch gesprek is vaak het eerste contact tussen u en uw klant. Het is daarom heel vervelend als ze in plaats van u een voicemail te horen krijgen. U wilt natuurlijk een zo goed mogelijke service bieden en dat is niet mogelijk wanneer u niet bereikbaar bent. Daarnaast wilt u geen klanten verliezen aan de concurrentie. Het voordeel van een antwoordservice is dat u altijd bereikbaar bent, ook wanneer u zelf even geen tijd heeft. De Places Antwoordservice is 80 uur per week bereikbaar, waardoor u doordeweeks van 08:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 17:00 uur geen gesprek meer hoeft te missen. Uw gesprekken worden professioneel afgehandeld en uw klanten hangen met een tevreden gevoel op.

Een persoonlijke afhandeling

De telefonisten van de Places Antwoordservice zijn getraind in het afhandelen van telefoongesprekken en staan uw klanten professioneel te woord. Op deze manier waarborgen wij de kwaliteit van uw oproepen. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om zelf een script op te stellen, zodat uw oproepen worden beantwoord zoals ú dat wilt. Op deze manier ervaren klanten een persoonlijke afhandeling, net alsof ze u direct aan de telefoon hebben gehad.

De voordeligste van Nederland

De Places Antwoordservice hanteert een prijs van één euro per gesprek. Hiermee is de Places Antwoordservice aanzienlijk voordeliger dan andere antwoordservices in Nederland. Bovendien rekenen wij geen aansluitkosten of administratiekosten. U betaalt bij ons ook niet voor reclame of voor gesprekken die verkeerd verbonden zijn. Places.nl biedt u verschillende pakketten, waardoor er altijd een pakket is dat bij u past.

kosten-antwoordservice

Al uw gesprekken in één handig overzicht

In uw Antwoordservice Dashboard op Places.nl vindt u al uw gesprekken overzichtelijk terug. Deze kunt u zien als u bent ingelogd in uw persoonlijke Places account. U kunt hier naartoe navigeren door bovenin de blauwe balk op 'Antwoordservice' te klikken. U kunt hier niet alleen de contactgegevens van uw afgehandelde gesprekken bekijken, maar ook berichten terugvinden, vragen stellen en beoordelingen aan berichten geven. Door middel van sterren kunt u aangeven hoe tevreden u bent over de medewerker die het gesprek aan heeft genomen. Mocht na een aantal gesprekken blijken dat u ontevreden bent over de manier waarop wij uw gesprekken afhandelen, kan eventueel het script aangepast worden zodat uw oproepen in het vervolg beter zullen worden beantwoordt en de informatievoorziening voor u vollediger wordt. Ook vindt u hier het aantal gesprekken dat binnen en buiten uw bundel is aangenomen. Bovendien ontvangt u na elk afgehandeld gesprek per e-mail een notificatie. Wanneer u uw budget dreigt te overschrijden ontvangt u van ons een waarschuwing om u hierop attent te maken. Op deze manier heeft u dus alle informatie die u nodig heeft om uw klant goed te helpen bij de hand.

Screenshot-dashboard-antwoordservice

Hoe gaat de Antwoordservice in zijn werk?

Als u geïnteresseerd bent in onze Antwoordservice kunt u in samenwerking met onze adviseur het juiste abonnement afsluiten. Daarna vindt er een service gesprek plaats om samen tot het juiste script te komen. Hierin noteren wij belangrijke gegevens als de bedrijfsnaam, het telefoonnummer en het doorverbindnummer. Het telefoonnummer waar de oproepen op binnenkomen moeten namelijk worden gekoppeld aan het doorverbindnummer, zodat wij deze gesprekken voor u kunnen aannemen. Het is daarom voor u ook belangrijk om deze twee aan elkaar te koppelen. Ook kunt u hier aangeven wanneer u uw gesprekken wilt doorschakelen. Dit kan direct of met een vertraging van 20 seconden. Vervolgens stelt u samen met de service medewerker uw persoonlijke script in. Deze bestaat standaard uit: {Begroeting} u spreekt met {Medewerker} van {Bedrijfsnaam}, waarmee kan ik u van dienst zijn?. Maar u kunt hier ook specifieke wensen aangeven. In de volgende stap noteren wij de contactpersonen binnen uw bedrijf en binnen welke functie zij werkzaam zijn. Dit doen wij zodat onze medewerkers de service berichten zo veel mogelijk kunnen personaliseren. Ook noteren wij een aantal gespreksonderwerpen die voor kunnen komen, zodat onze medewerkers de oproepen direct naar onderwerp kunnen ordenen. Zo weten zij beter waar ze naar moeten vragen en is het voor u veel makkelijker om berichten over hetzelfde onderwerp terug te lezen. Tot slot noteren wij wat algemene informatie over uw organisatie. Dit doen wij zodat onze telefonisten zich in kunnen lezen in uw bedrijf en belangrijke informatie bij de hand hebben tijdens het gesprek. Op deze manier kunnen wij uw klanten zo adequaat mogelijk te woord staan. Wanneer al deze gegevens zijn ingevuld hebben wij alle belangrijke informatie om uw gesprekken naar wens af te handelen. Mochten er bij u nog vragen zijn, dan is hier natuurlijk ook altijd ruimte voor.

Ervaar het zelf!

Vele bedrijven gingen u al voor, zo ook VIP Internet. Op de blog van Places.nl vindt u hoe zij de Places Antwoordservice ervaren. Hier vindt u ook meer informatie over bereikbaarheid buiten kantoortijden. Wilt u ook nooit meer een klant hoeven missen? De Places Antwoordservice van kan u hierbij helpen. Wij helpen u niet alleen het serviceniveau van uw bedrijf te verhogen, maar zorgen er tegelijkertijd ook voor dat u geen potentiële klanten misloopt. Meld u nu aan voor de gratis proefperiode van 30 dagen. U profiteert dan een maand lang van 80 uur bereikbaarheid per week, zonder dat u ergens aan vastzit. Aan het einde van de proefperiode volgt een evaluatie, waarna u zelf beslist of u gebruik wilt gaan maken van de diensten van Places Antwoordservice. De proefperiode is dus geheel vrijblijvend! Kijk voor meer informatie op Places, of neem contact op via 024 - 7630722. Als u wilt horen hoe een echt antwoordservicegesprek klinkt, kunt u bellen naar 020 - 7630182 voor een voorbeeldgesprek.


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek