Dankzij Beste.nl mist u geen aanbiedingen meer

Altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Online

Dankzij Beste.nl mist u geen aanbiedingen meer

De reclamebranche verloor onlangs een zaak tegen gemeente Amsterdam voor de invoer van de ja-ja sticker, zonder deze plakstrook ontvangt men geen reclamefolders meer. Om papier te besparen wilde de stad het aantal papieren folders in de stad terugbrengen. De folderbranche reageerde teleurgesteld op het besluit van de rechtbank. Wie na 1 januari 2018 nog een gedrukte folder wil ontvangen in de hoofdstad, zal op een speciale website de nieuwe sticker moeten aanvragen. Wilt u niks missen, of krijgt u misschien geen folders bezorgd? Geen zorgen, op Beste.nl worden al meer dan een jaar folderaanbiedingen verzameld. Hier kunt u de vertrouwde folders gewoon blijven bekijken.

Wat is beste.nl

Beste.nl is de snelst groeiende kortingswebsite van Nederland. Het zorgt ervoor dat alle folderaanbiedingen in Nederland onder één weblocatie te vinden zijn. Met slechts één druk op de knop vind je de verschillende acties en aanbiedingen per product, merk of winkel. Inmiddels bezit de website een enorme database met meer dan 243.682 producten en meer dan 235 winkelketens.

Invoer producten

Ongeveer 25.000 aanbiedingen per maand worden door het Beste.nl datateam uit de folders gehaald. Vervolgens zijn al deze aanbiedingen per product, merk of winkel in te zien op de website. De website laat je precies zien waar de actieproducten te koop zijn en hoe lang de actie nog duurt. Zo sta je nooit voor verassingen in de winkel en bespaart u al snel tientallen euro"s op uw aankopen.

Populairste folders van afgelopen week

Op Beste.nl is het mogelijk om door de folderaanbiedingen van Nederland te bladeren. De individuele pagina"s van de folder worden voorzien van interactieve aanbiedingen, welke leiden naar de productspecificaties. Op deze productpagina"s is het mogelijk om te zien hoeveel er bespaard word door het product nu te kopen. Ook gerelateerde productaanbiedingen worden hier getoond.

In de eerste week van het jaar 2018 was de reclamefolder van Lidl Nederland het populairste, met meer dan 17.000 pagina weergaven. Op de tweede plek staat de folder van de Albert Heijn (2743 weergaven) en deze wordt gevolgd door de aanbiedingen van Makro Nederland (2123 weergaven).

Foto: Pixabay

Reacties



Even geduld alstublieft...