Places logo
Menu

Waarom klantcontact uitbesteden niet erg is

Waarom klantcontact uitbesteden niet erg is

Klantcontact is een erg belangrijk onderdeel van je organisatie. Je klanten zijn tenslotte degenen die zorgen voor omzet, mond-tot-mondreclame en goede referenties. Kortom: je kunt niet zonder hen. Veel bedrijven zijn huiverig om klantcontact uit te besteden, dit is niet nodig! In dit artikel lees je waarom klantcontact uitbesteden jouw bedrijf juist verder kan helpen!

Je bent buiten openingstijden bereikbaar

Klanten verwachten tegenwoordig steeds vaker dat bedrijven ook bereikbaar zijn buiten openingstijden. Ze hebben een vraag en willen daar zo snel mogelijk antwoord op, het liefst direct. Het is natuurlijk lastig om 24/7 werknemers klaar te hebben zitten om deze telefoontjes te beantwoorden, dat snappen we helemaal. Daarom bieden wij de Places Antwoordservice aan. Met onze Antwoordservice is jouw bedrijf dag en nacht bereikbaar, 365 dagen per jaar. Zo krijgen jouw klanten de service die zij verdienen.

Je loopt geen klanten meer mis

Doordat je met onze Antwoordservice 24/7 bereikbaar bent, kunnen potentiële klanten jouw bedrijf te allen tijde bereiken. Ook als jij in een vergadering zit, een afspraak hebt of op vakantie bent. Wij nemen alle telefoontjes voor je aan en plannen afspraken voor je in in je online agenda. Zo loop jij geen klanten meer mis. Het gevolg? Extra omzet.

Een persoonlijk belscript

Een veelgehoord misverstand is dat klantcontact uitbesteden onpersoonlijk is. Juist het tegendeel is waar. Wij stellen samen met jou een persoonlijk belscript op. Op deze manier bepaal jij hoe wij jouw klanten te woord staan en worden zij geholpen precies zoals jij dat zelf zou doen.

Door je klantcontact uit te besteden neemt de wachttijd voor (potentiële) klanten af. Wij hebben immers een groot team aan call-agents klaar zitten om jouw klanten met liefde te helpen. Ze zijn snel aan de beurt, zo voorkomen we irritaties door lange wachtrijen.

Professioneel en ervaren call-agents

Jouw (potentiële) klanten worden uitstekend geholpen door onze call-agents. Ze zijn getraind om professioneel te werk gegaan. Door de vele ervaring weten zij als de beste hoe jouw klanten geholpen willen worden. Al hun vragen worden beantwoord en indien nodig verbinden we hen door naar de juiste persoon/afdeling binnen jouw bedrijf.

Na ieder afgehandeld gesprek sturen we jou een gespreksverslag per e-mail. Zo blijven we beide op de hoogte van wat er speelt.

Kostenbesparing

Door gebruik te maken van onze Antwoordservice hoef jij geen personeel meer in dienst te nemen om binnenkomende telefoontjes af te handelen. De prijzen van onze pakketten variëren van €25 tot hele uitgebreide pakketten van €895 per maand. Voor deze bedragen heb je geen receptioniste op kantoor zitten die voor jou de telefoon opneemt.



Door je klantcontact uit te besteden loop jij dus geen klanten meer mis, krijgen zij de service die ze verdienen en bespaar je een hoop kosten. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Bekijk hier onze pakketten.

Ook interessant

Gratis adviesgesprek?We bellen je terug!

Wil jij een gratis adviesgesprek met een van onze online adviseurs op een door jou gekozen tijdstip? Vul dan je telefoonnummer in en wij nemen vrijblijvend contact met je op!

callme callme
Kies datum/tijd



Je wordt momenteel gebeld op:


Toets 1 om in verbinding te komen met ons.
Wij hopen je goed van dienst te zijn! Bedankt voor je aanvraag
Je wordt rond gebeld op:

Ook optimaal vindbaar en bereikbaar zijn? Zet je bedrijf op de kaart met Alles-in-1!