Leads scoren doe je zo: Places Leads is de ideale oplossing voor jouw bedrijf
Steeds vaker komt de term leads voorbij als er over marketing gepraat wordt. Echter weet nog lang niet iedereen wat het precies inhoudt.
Steeds vaker komt de term leads voorbij als er over marketing gepraat wordt. Echter weet nog lang niet iedereen wat het precies inhoudt.
Als ondernemer heb je het vaak druk en schiet social media er soms bij in. Denk jij ook wel eens ‘ik weet niet wat ik moet posten’ of ‘ik ben het online overzicht af en toe kwijt’.
Wanneer je adverteert, is het belangrijk om te onthouden dat consumenten enkel geïnteresseerd zijn in advertenties die relevant voor hen zijn.
Veel bedrijven genereren extra omzet gedurende de feestdagen. Mensen kopen dan massaal cadeaus voor elkaar zoals parfum, boeken en woonaccessoires.
Wie denkt dat SEO al over zijn hoogtepunt heen is heeft het mis. Ook voor het komende jaar zijn er weer nieuwe trends en ontwikkelingen voor het optimaliseren van je online vindbaarheid.
Klanten kopen niet wat je doet, maar waarom je het doet. Dat is de kern van purpose-marketing. Sommige noemen purpose marketing het krachtigste marketinginstrument van deze tijd
Het aanbod van online kanalen is groot. Wij van Places Nieuws begrijpen dat je wellicht tussen alle beschikbare online kanalen door de bomen het bos niet meer kunt zien.
Onder het begrip ‘influencer’ vallen beroemdheden, journalisten, grote bloggers of bekende actievelingen op social media die gevolgd worden door een grote online community.
Nieuwsbrieven ouderwets? Dat heb je mis! Uit het Nationaal E-mail Onderzoek uit 2018 blijkt dat 94% van de Nederlanders is ingeschreven op e-mail nieuwsbrieven.
In een wereld waarin bijna elk bedrijf zich door middel van social media probeert te verkopen, is het belangrijk om uit te blinken.
Instagram heeft een nieuwe functie aangemaakt waarbij bezoekers producten kunnen opslaan in een soort boodschappenlijst.
De customer journey gaat niet meer van links naar rechts, maar kriskras via verschillende devices, stelt Sylvain Querne, Head of Retail & eCommerce EMEA bij Facebook.