Klantenservice
Klantenservice
Online crisiscommunicatie: wat kunnen we leren van vliegmaatschappijen?
Klantenservice
Maastricht trakteert met gratis vlaaipunten op de ‘Dag van de Vlaai’
Klantenservice
Aan de slag met een tevredenheidsonderzoek: hoe pakt u dit aan?
Klantenservice
Het gaat goed met de recreatiesector: maar hoe representatief zijn de websites?
Klantenservice
Dit zijn de mogelijkheden op het gebied van digitale gezondheidstechnologie
Klantenservice
Dierendag: merendeel websites van dierenartsen blijkt niet gebruiksvriendelijk
Klantenservice
Taxibedrijven onder de loep: wat zijn belangrijke factoren voor een geslaagde taxirit?
Klantenservice
How-to: omgaan met positieve én negatieve reviews
Klantenservice
Verzekeraars worden door consumenten als prima beoordeeld
Klantenservice
Op zoek naar een geschikt reclamebureau? Hier moet u op letten
Klantenservice
Telefonische bereikbaarheid op vakantie: wel de lusten, niet de lasten
Klantenservice
Tijd voor een nieuwe laag verf op de muur? Dit zijn de 5 best beoordeelde schilders