Het positioneren van uw merk: welke strategie past bij u?
Het onderscheidend positioneren van uw merk is erg belangrijk. Met de juiste positionering valt u op en wordt u eerder herkend. Hoe kiest u een succesvolle positionering die past bij uw bedrijf?
Gelukkige en productieve medewerkers? Besteed aandacht aan de employee journey
Is er veel verzuim op de werkvloer of verlaten veel medewerkers het bedrijf? Dan is het waarschijnlijk eens tijd om te kijken naar de employee journey,
Hoe HEMA de wereld gaat veroveren
Met meer dan 750 winkels in negen landen steekt HEMA de Atlantische Oceaan over naar Amerika en Canada. Wat kunt u als ondernemer hiervan leren?
Wat is het Amazon effect en hoe gaat uw bedrijf hiermee om?
We kunnen er vrijwel niet omheen; de komst van Amazon naar Nederland. Wat betekent dit voor de Nederlandse retailers en online webshops? Nog belangerijker: wat kunnen we ervan leren?
Wat is het Business Model Canvas en hoe werkt het?
Een belangrijk startpunt voor uw bedrijf is het vaststellen van uw strategie. Het biedt een richtlijn en een houvast voor keuzes die u neemt.
Defensie leert het bedrijfsleven belangrijke les voor succesvolle organisatiestrategie
Roderick Göttgens schrijft in zijn boek ‘Teamabability’ hoe organisaties kunnen leren van de commando’s om hun organisatiestrategie te verbeteren.
7 do’s en don’ts voor een goede content marketing strategie
Goede content zorgt voor een verbeterde naamsbekendheid en vergroot de likeability van uw merk. Maar welke meerwaarde voegt dit instrument toe aan uw bedrijf en waar moet content aan voldoen?