Campagne onder de loep: na vijf jaar NIX18 wordt de balans opgemaakt
Op 1 januari 2019 is het precies vijf jaar geleden dat de leeftijdsgrens voor roken en alcohol drinken verhoogd werd van 16 naar 18 jaar. De bijbehorende campagne NIX18 bestaat ook bijna vijf jaar.
Emoties aanwakkeren bij klanten met behulp van ‘emotie-marketing’
De reclames van Coca-Cola ken je vast wel, vaak krijg je na het zien van een reclame uit de campagne ‘Share Happiness’ een fijn en warm gevoel.
Opvallende campagnes gelanceerd met behulp van influencers
Steeds meer merken betrekken influencers in campagnes om de aandacht van de doelgroep te trekken. Vaak zetten merken externe bureaus in om de campagne te lanceren.
Bonusacties van Albert Heijn grotendeels betaald door leverancier en consument
Het is u misschien wel eens door de gedachten geschoten, hoe krijgt Albert Heijn het voor elkaar om zoveel fijne aanbiedingen te hebben elke week?
Zo slaat u als ondernemer uw slag op Koningsdag
Aanstaande vrijdag is het wederom Koningsdag. Koningsdag en Bevrijdingsdag (5 mei) de twee officiële nationale feestdagen in Nederland.
Black Friday succesvol in Nederland
De termen Black Friday en Cyber Monday vlogen je de afgelopen week om de oren.
Sterke productteksten schrijven: zo doet u dat!
Een klant die voor uw winkelruit naar een product staat te kijken, is meestal makkelijk te overtuigen. Online gaat het eigenlijk net zo: een...