Menu

De beste software voor uw telefoonservice

Probeer het nu een half jaar gratis

  • Hoge gesprekskwaliteit
  • Realtime inzicht voor u en uw klanten
  • Compleet overzicht van gesprekken en facturen

Bel voor meer informatie naar:

Antwoordservice Advieslijn: 024 - 3506 953
  • Start of optimaliseer uw eigen telefoonservice
  • Gebruiksvriendelijke software
  • Professionele software tegen voordelige tarieven

Bekijk een eerste impressie van onze telefoonservice software

Klik op de afbeelding voor een grotere versie
  • Places Antwoordservice

    Dit is het belscherm voor de agent. Hierin staat direct alle info vermeld om het gesprek zo goed en zo snel mogelijk af te handelen.

  • In bovenstaande velden kan de agent alle gegevens van de beller noteren. Ook het doorverbinden van de beller is mogelijk. Meer info hierover volgt na een klik op 'Volgende'.

  • Onder het tabblad 'Doorverbinden' is het mogelijk om de beller door te verbinden naar een bepaalde medewerker. Ook is hier zichtbaar in welke situaties de beller naar welke medewerker doorverbonden mag worden.

  • De klant krijgt toegang tot een eigen dashboard, met daarin realtime inzicht in alle gesprekken en de mogelijkheid om zelf het belscript aan te passen.

  • Places nodigt u graag uit voor een live demonstratie van onze software. Heeft u hierin interesse of wilt u meer informatie? Laat het ons weten!

Volgende

Places Antwoordservice

Gebruiksvriendelijke software voor antwoordservices

Met de software van Places kunt u uw huidige telefoonservice optimaliseren of zelfs eenvoudig uw eigen telefoonservice starten. De software maakt het werk voor uw call agents aanzienlijk overzichtelijker en zorgt automatisch voor een hogere productiviteit. Het belscherm van Places is zodanig ontworpen voor de optimale gebruikservaring van uw medewerkers en produceert hiermee de hoogste gesprekskwaliteit.

Meer informatie

"Graag nodig ik u uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze software voor telefoonservices."
Dirk, Manager Places Antwoordservice

Optimaal overzicht voor u en uw klanten

Een ander onderdeel van de callcentersoftware van Places zijn de dashboards voor u en uw klanten. Uw klant heeft het aantal gesprekken, de gespreksgeschiedenis en het factuuroverzicht gelijk inzichtelijk wanneer hij of zij inlogt in het persoonlijke dashboard. Ook kan uw klant daarin het belscript altijd aanpassen, om bijvoorbeeld aan te geven wanneer de klant met vakantie is.

Vraag een pilot aan

De voordelen van Places software voor telefoonservices

  • Uw call agents werken met de beste software

    Onze software is professioneel ontworpen en getest, waarmee uw call agents verzekerd zijn van optimaal werkgemak.

  • Uw klanten hebben realtime inzicht

    Zo kunnen uw klanten niet alleen de volledige gespreksgeschiedenis zien, maar ook welke kosten zij die maand hebben.

  • Automatische professionele facturatie

    Onze software biedt geautomatiseerde professionele facturatie, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft.

  • Flexibel belscript

    Niet alleen uzelf, maar ook uw klanten kunnen hun belscript altijd aanpassen. Zo biedt u net dat extra gemak voor uw klanten.

  • Minimale kosten voor u als ondernemer

    U betaalt met onze software geen kosten voor een ICT’er, ook geen bedrag per seat en u bent nauwelijks geld kwijt aan hardware.

  • Onbeperkt aantal seats

    Omdat u met onze software niet per seat betaalt, kunt u een onbeperkt aantal aan seats instellen.