Places logo
Menu

Gratis en vrijblijvend adviesgesprek met een expert van Places.nl?

  • 100% gratis en vrijblijvend
  • Marketingadvies op maat
  • Geen verplichtingen
Belscherm

Het belscherm waarmee agents het gesprek opnemen

Hiernaast zie je het belscherm voor de agent. Hierin staat alle informatie die de agent nodig heeft. Doordat alle informatie direct beschikbaar is, kan het gesprek zo goed en zo snel mogelijk afgehandeld worden. Door snel te kunnen handelen houd je je klanten tevreden.

belscherm
Gegevens

Noteren van de juiste gegevens

Het is belangrijk om de gegevens van de beller goed te noteren. Zo kan er op een later moment nog contact op worden genomen met de klant en wordt hij/zij goed geholpen. In de velden hiernaast kan de agent alle gegevens noteren. Zo houden we alles overzichtelijk.

berichten
Doorverbinden

Doorverbinden naar een medewerker

Onder het tabblad 'Doorverbinden' is het mogelijk om de beller door te verbinden naar een andere medewerker. Zo krijgt de klant de juiste medewerker/afdeling aan de telefoon en wordt hij/zij uitstekend geholpen. Je kunt hier zien in welke situaties de beller naar welke medewerker doorverbonden mag worden.

doorschakelen
Inzichten

Gesprekken inzien via het dashboard

Jouw klant krijgt toegang tot een persoonlijk dashboard, met daarin realtime inzicht in alle gesprekken en de mogelijkheid om zelf het belscript aan te passen.

dashboard
Gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijke software voor antwoordservices

Met de software van Places.nl kun je je huidige telefoonservice optimaliseren of zelfs eenvoudig je eigen telefoonservice starten. De software maakt het werk voor jouw call agents aanzienlijk overzichtelijker en zorgt automatisch voor een hogere productiviteit. Het belscherm van Places.nl is ontworpen voor de optimale gebruikservaring van je medewerkers en produceert hiermee de hoogste gesprekskwaliteit.

Ongestoord werken kantoor antwoordservice
Overzicht

Optimaal overzicht voor jou en je klanten

Met onze software krijgt niet alleen jij, maar ook al je klanten een persoonlijk dashboard. Je klanten hebben inzicht in het aantal gesprekken, de gespreksgeschiedenis en het factuuroverzicht. Zo blijven zij op de hoogte van wat er speelt.

In het persoonlijk dashboard kunnen ze ook hun belscript aan te passen. Zo worden hun telefoontjes afgehandeld op de manier die zij dat graag willen.

Vraag een pilot aan
Ongestoord werken kantoor antwoordservice

De voordelen van Places software voor telefoonservices

install_desktop
Jouw call-agents werken met de beste software

Onze software is professioneel ontworpen en getest, hierdoor zijn jouw call-agents verzekerd van optimaal werkgemak.

euro
Automatische professionele facturatie

Onze software biedt geautomatiseerde professionele facturatie, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt.

trending_up
Je klanten hebben realtime inzicht

Zo kunnen je klanten niet alleen de volledige gespreksgeschiedenis zien, maar ook welke kosten zij die maand hebben.

dvr
Flexibel belscript

Niet alleen jijzelf, maar ook jouw klanten kunnen hun belscript te allen tijde aanpassen. Zo bied je net dat extra gemak aan je klanten.

support_agent
Onbeperkt aantal seats

Omdat je met onze software niet per seat betaalt, kun je een onbeperkt aantal seats instellen.

euro
Minimale kosten

Je betaalt met onze software geen kosten voor een ICT'er, geen bedrag per seat en je bent nauwelijks geld kwijt aan hardware.

Wil jij ook gebruikmaken van Places Antwoordservice? Wij adviseren je graag vrijblijvend over de mogelijkheden!