,Vakantie: de favoriete tijd van het jaar voor uw werknemers. Maar veel ondernemers worden al zenuwachtig als ze eraan denken. Want wie zorgt er voor de zaak als zij weg zijn? En vooral: wie is het aanspreekpunt voor klanten? Zorgen om uw bedrijf kunnen u tot in Zuid-Frankrijk achtervolgen. De hangmat en de wijn maken plaats voor stress en spanning. En dat is nou juist níet de bedoeling van vakantie! De ,Places Antwoordservice ,biedt voor u een oplossing; dat betekent nooit meer belangrijke gesprekken missen.,

Nooit meer gesprekken missen

,Een antwoordservice is een telefoniste op afstand. U geeft een extern bedrijf instructies om namens uw bedrijf de telefoon aan te nemen. De speciaal getrainde telefonisten van een antwoordservice maken een notitie van elk gesprek, maar kunnen ook telefoontjes met uw klanten afhandelen. Zo kunt u om 17.00 uur naar huis, mist u geen oproepen en heeft u tevreden klanten. Voor de meeste ondernemers klinkt het te mooi om waar te zijn. Maar met een goede antwoordservice is ondernemen en ontspannen dus heel goed mogelijk. U blijft namelijk bereikbaar, zelfs als u en uw medewerkers niet beschikbaar zijn. Ideaal voor drukke dagen, avonden, het weekend, en -u raadt het al- de zomervakantie! ,

ondernemer-strand-vakantie

Gemiste gesprekken in de vakantieperiode

,Zowel grote als kleine bedrijven ondervinden problemen in de vakantieperiode. Zo is het bij de grote bedrijven een komen en gaan van medewerkers. Berichten komen hierdoor niet altijd bij de juiste persoon terecht. Bestellingen komen niet door, vragen van klanten worden niet beantwoord en de frustraties bij klanten lopen op. In het uiterste geval stappen uw klanten zelfs over naar de concurrent. Ook draaien afdelingen vaak op minder medewerkers tegelijk, waardoor er lange wachttijden ontstaan. Vakantiekrachten zijn erg handig om de werkdruk te verlichten, maar beschikken meestal niet over dezelfde kennis als uw vaste medewerkers. Kleinere bedrijven en eenmansbedrijven gaan soms in de zomer zelfs dicht, waardoor zij helemaal niet meer bereikbaar zijn. Kortom: de service laat tijdens vakantieperiodes vaak te wensen over. En dat is jammer, want uw klanten rekenen ook in de zomervakantie op uw diensten.,

Waarom is bereikbaarheid zo belangrijk?

,Goede service begint al bij het aannemen van gesprekken. ,Bereikbaarheid, is daarom een belangrijk onderdeel van ,klantvriendelijkheid,. Als een bedrijf goed telefonisch bereikbaar, krijgen klanten sneller antwoord op hun vragen en kunnen zij terecht met klachten en suggesties. Dit maakt een bedrijf tot een betrouwbare partner. Door goed bereikbaar te zijn, werkt u dus aan de band met bestaande klanten én trekt u nieuwe klanten aan.,

Feestdagen, ziekte en zomervakantie

vakantie-ondernemer-antwoordservice,De Places Antwoordservice doet meer dan gesprekken afhandelen buiten kantooruren. Ook op drukke dagen, feestdagen en in geval van ziekte kunt u de telefoondienst inschakelen, maar ook als u gewoon even niet gestoord wil worden. U krijgt direct na het gesprek een notitie toegestuurd over de inhoud van het gesprek en eventuele vervolgacties. U bepaalt vervolgens zelf of u direct terugbelt of bijvoorbeeld de dag erna. Handig tijdens Kerst, Pasen, Oud&Nieuw of een stevige verkoudheid! Maar ook voor langere periodes kunt u rekenen op de diensten van Places Antwoordservice, al mogelijk vanaf â 15 per maand. Sluit uw bedrijf een aantal weken in de zomermaanden? Places Antwoordservice past op de zaak zolang u afwezig bent.,

Ook ondernemers kunnen op vakantie!

,Kortom: ook voor u als ondernemer is het mogelijk om optimaal van uw vakantie te genieten. Met de Places Antwoordservice kunt u een onbezorgde vakantie en een eigen zaak namelijk uitstekend combineren. Uw bedrijf blijft goed bereikbaar, en al uw klanten worden geholpen. U kunt de Places Antwoordservice nu vrijblijvend uitproberen gedurende 30 dagen. Als het bevalt, kunt u direct daarna voor een langere periode gebruik maken van de dienst. Wie weet boekt u misschien in januari dan ook wel die ski trip Meld u nu aan voor de gratis proefperiode van 30 dagen. U profiteert dan een maand lang van 80 uur bereikbaarheid per week, zonder dat u ergens aan vastzit. Kijk voor meer informatie op ,Places,, of neem contact op via 024 - 7630722. Als u wilt horen hoe een echt antwoordservicegesprek klinkt, kunt u bellen naar 020 - 7630182 voor een voorbeeldgesprek.