Places logo
Menu

Week 8: Visuele marketing, showrooming en slechte telefonische bereikbaarheid van Nederlandse bedrij

Week 8: Visuele marketing, showrooming en slechte telefonische bereikbaarheid van Nederlandse bedrij

Visuele marketing voor uw bedrijf, showrooming, gebruik social media in perspectief en slechte telefonische bereikbaarheid van bedrijven. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Visuele marketing voor uw bedrijf

Voor u als ondernemer kan visuele marketing iets betekenen. Uw budget zal misschien iets minder groot zijn dan dat van nationaal bekende merken, maar dat betekent niet dat u visuele marketing links moet laten liggen. In deze blog leest u hoe u zelfs de camera van uw telefoon onderdeel kunt maken van uw visuele marketingstrategie. Lees meer over de inzet van visuele marketing voor uw onderneming

Showrooming: offline kijken, online kopen

Het is een bekend probleem: klanten die naar uw winkel komen voor advies, maar het product uiteindelijk online kopen. Zo hebben zij een gratis adviseur én betalen ze minder voor hun aankopen. U loopt hiermee echter omzet mis. Kunt u hier als ondernemer iets tegen doen? Het antwoord is ja! Lees meer over wat u kunt doen tegen showrooming

Gebruik social media in perspectief: motivaties om te liken

Voor u als ondernemer is het belangrijk om te weten wat gebruikers met social media doen. De cijfers van het Nationaal Social Media Onderzoek hebben we al een keer voor u op een rijtje gezet, maar om het geheel in wat perspectief te plaatsen heeft Telefoonboek.nl de achtergrond achter de keuzes van social media gebruikers uiteengelegd. Als ondernemer is het natuurlijk belangrijk u te profileren op sociale media, maar wat is eigenlijk belangrijk voor uw klanten? Meer lees over wat uw volgers belangrijk vinden op social media

60% Nederlandse bedrijven slecht telefonisch bereikbaar

Een ruime meerderheid van de ondernemers in Nederland is slecht telefonisch bereikbaar. Aan kop gaan webshops en postorder, maar ook financiële instellingen en winkels zijn opvallend lastig om aan de telefoon te krijgen. Tand- en dierenartsen en kappers zijn het best bereikbaar, zo blijkt uit het onderzoek van Telefoonboek.nl onder 150.000 bedrijven. Lees meer over het onderzoek van Telefoonboek.nl naar telefonische bereikbaarheid

Hoe kun jij je bedrijf
laten groeien?

Gratis adviesgesprek

Wij helpen ondernemers groeien! Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?
Plan een gratis adviesgesprek in met onze adviseur.

Plan een gratis adviesgesprek

Meer weten over een adviesgesprek

Gratis adviesgesprek
  • 100% gratis en vrijblijvend
  • Marketingadvies op maat
  • Geen verplichtingen
Google Reviews 4,5
starstarstarstarstar_half

Ook optimaal vindbaar en bereikbaar zijn? Zet je bedrijf op de kaart met Alles-in-1!