Menu

Gemiste oproepen buiten kantoortijd? Verleden tijd!

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Telefoonservice

Gemiste oproepen buiten kantoortijd? Verleden tijd!

Gemiste oproepen buiten kantoortijd? Verleden tijd!

Veel mkb'ers zijn van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar voor nieuwe opdrachten of vragen van klanten. Ondernemers lopen echter geregeld nieuwe business mis doordat klanten hen in de avond, tijdens een lunchpauze of op feestdagen proberen te bereiken. Wanneer uw bedrijf telefonisch niet te bereiken is, blijft een (potentiële) klant teleurgesteld achter en is de kans groot dat deze vervolgens naar een concurrent belt om alsnog geholpen te worden. Places.nl presenteert u in deze blog de oplossing voor gemiste oproepen. Voor ondernemers die geen klanten willen mislopen buiten openingstijden is dePlaces Antwoordservice een geschikte oplossing. Een telefoniste op afstand neemt de telefoon voor u aan op momenten dat u niet beschikbaar bent. U kunt dan op een later tijdstip rustig terugbellen en de klant zelf te woord staan.

Places Antwoordservice tijdens kantoortijd

Natuurlijk staan de telefonistes van Places Antwoordservice ook tijdens kantoortijden klaar om uw telefoontjes aan te nemen. Veel ondernemers kampen met het probleem van onbereikbaarheid vanwege onderbezetting. Het is onnodig om hier extra personeel voor in dienst te nemen, omdat u deze service ook heel gemakkelijk kunt uitbesteden. Door een telefoniste op afstand in te schakelen heeft u op drukke momenten of tijdens vergaderingen geen omkijken naar een rinkelende telefoon. Wanneer u weer in de gelegenheid bent om klanten te woord te staan, kunt u in alle rust contact opnemen met de klanten die u geprobeerd hebben te bereiken.

Slechte telefonische bereikbaarheid

Slechte telefonische bereikbaarheid komt in veel sectoren voor. Gelukkig is dit probleem gemakkelijk op te lossen met een antwoordservice. Maakt uw onderneming gebruik van Places Antwoordservice, dan bent u 24 uur per dag bereikbaar. Klanten kunnen dan altijd contact met u opnemen, ook buiten uw openingstijden en tijdens lunchpauzes of vergaderingen. Zij worden te woord gestaan door onze getrainde telefonistes, geheel volgens een script dat u heeft opgesteld. Na elk aangenomen gesprek ontvangt u een rapportage van het gesprek en kunt u aan de hand daarvan direct contact opnemen met de klant. Kan uw telefonische bereikbaarheid, net als die van veel andere mkb'ers, een stuk beter?Bel dan voor vrijblijvend advies of meer informatie naar 024-3506953. Wij helpen u graag om uwtelefonische bereikbaarheid buiten kantoortijd én tijdens kantoortijd te optimaliseren!

Reacties



Even geduld alstublieft...