Menu

Maak een onuitwisbare eerste indruk met Places Antwoordservice

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Telefoonservice

Maak een onuitwisbare eerste indruk met Places Antwoordservice

Maak een onuitwisbare eerste indruk met Places Antwoordservice

Een goede indruk achterlaten is essentieel voor het overtuigen van een potentiële klant. Het eerste en laatste moment van een telefoongesprek is bijvoorbeeld al bepalend voor hoe de klant over uw bedrijf denkt. Ga maar na: wanneer u zelf iemand aan de lijn hebt, vormt u zich ook automatisch een beeld van die ander op basis van bijvoorbeeld stem en woordgebruik. Places.nl vertelt u in deze blog hoe u telefonisch een goede eerste indruk achterlaat.

Klantcontact

Wanneer iemand geïnteresseerd naar uw bedrijf belt, betekent dat meestal dat u diegene al bijna binnen heeft als klant. Als de telefoon dan niet wordt opgenomen, te lang overgaat of op de voicemail springt, is de kans groot dat deze potentiële klant een concurrent benadert. Ook voor bestaande klanten is het vervelend wanneer ze niet meteen met hun vraag terechtkunnen. Als ondernemer kunt u echter net zo min de hele dag bereikbaar zijn. Hoe lost u dat op?

Places Antwoordservice

Iedereen kan de telefoon aannemen, maar er is wel wat training nodig om dat op een vriendelijke en professionele manier te kunnen doen. Een glimlach door de stem laten klinken bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat de klant veel positiever het gesprek aangaat. Ook toonhoogte en intonatie kunnen een groot verschil maken. Waar vindt u echter zo'n getrainde receptioniste? Dat zijn de medewerkers van de antwoordservice van Places.

Onze medewerkers weten precies hoe ze een duidelijk en zakelijk telefoongesprek moeten voeren. Met de antwoordservice kunt u de telefoon doorschakelen wanneer u oproepen zelf niet kunt beantwoorden en is uw bedrijf dus wel de gehele dag bereikbaar. Ook "s nachts, en in het weekend.

U bepaalt zelf hoe de telefoon wordt opgenomen en welke informatie er wordt gegeven bij vragen van de klant. Alle telefoontjes worden daarbij op persoonlijke wijze afgehandeld. Tevens kunt u ervoor kiezen om de bellers in sommige gevallen naar u of uw medewerkers door te verbinden. Van elk gesprek ontvangt u achteraf een bericht met de gegevens van de beller en waar het gesprek over ging, zodat u eventueel zelf nog contact kunt opnemen.

Meer weten?

Met al deze mogelijkheden vergroot u uw costumer service enorm en loopt u geen klant meer mis. Meer weten? Kijk dan hier of neem contact op met onze servicedesk op telefoonnummer 024 - 3555 299. Places biedt overigens ook adverteermogelijkheden op Openingstijden.com en Telefoonboek.nl, waarmee u 6,6 miljoen potentiële klanten bereikt. Nog meer bellers voor uw antwoordservice dus!

Reacties



Even geduld alstublieft...