Haal het beste uit uw content met content mapping, verhoog de productiviteit van uw werknemers, de basis van online adverteren en het opzetten van een WK-actie. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Haal het beste uit uw content met content mapping!

Als u moeite heeft gedaan voor het produceren van interessante content wilt u hier natuurlijk het uiterste uithalen. Content is alle informatie die u door middel van communicatie overbrengt, en verschijnt in verschillende vormen. Maar hoe zorgt u er nou voor dat u deze content zo effectief mogelijk gebruikt? U kunt uw content meerdere malen inzetten door deze in verschillende subcategorieën onder te verdelen. Deze strategie van het hergebruiken van content wordt 'content mapping' genoemd. In deze blog leest u wat de voordelen zijn van content mapping en hoe content mapping precies in zijn werk gaat. Na een aantal tips en trucs bent u er helemaal klaar voor om met uw eigen content map aan de slag te gaan en het beste uit uw content te halen! Lees meer over content mapping

Mag de radio wat harder? Verhoog de productiviteit van uw medewerkers!

8 uur per dag aan het werk zijn is voor de meeste Nederlanders de normaalste zaak van de wereld. 8 uur per dag productief aan het werk zijn, is een heel ander verhaal. Hoe langer we bezig zijn, hoe meer onze productiviteit daalt. We merken dat we ons minder kunnen concentreren, en raken sneller afgeleid door geluiden om ons heen. Vervelend, want medewerkers met een lage productiviteit krijgen minder werk gedaan dan die met een hoge productiviteit. Gelukkig zijn er manieren om uw medewerkers weer bij de les te krijgen. Lees meer over het verhogen van de productiviteit van uw werknemers

Online advertenties: wat? waar? hoe?

Hoewel veel ondernemers wel 'iets' met online advertenties willen doen, is het voor een groot deel van de ondernemers nog onbekend terrein. Online vindbaarheid en zichtbaarheid is voor veel ondernemers belangrijk, maar het ontbreekt soms aan kennis of aan tijd om er eens helemaal in te duiken. Want in welke vormen komen online advertenties voor? Wat betaalt u voor een online advertentie en via welk medium kunnen advertenties het beste verspreid worden? Lees verder voor de antwoorden op enkele basisvragen over online advertenties. Lees meer over online advertenties

WK-actie starten? Grote kans op winst!

De oranjegekte, ook u wordt er volledig in ondergedompeld. Een Oranjeshirtje hier, wat bierflesjes met een speciaal design daar. Zijn het geen speciale producten, dan zijn het wel de productverpakkingen die wat aangepast zijn met onze favoriete kleur. Ook als u geen voetballiefhebber bent kunt u er niet omheen. Maar wat is voor bedrijven het voordeel om mee te gaan in de oranjegekte? En moet u nu ook uw producten aanpassen, of zelfs met speciale acties komen? Er zijn veel verschillende manieren om uw WK-actie vorm te geven, en deze dan ook tot een succes te brengen! Lees meer over de voordelen van een WK-actie