Menu

In gesprek met... Camping 'Graaff & Woerd'

Als ondernemer altijd en overal op de hoogte met Places Nieuws

Inspiratie

In gesprek met... Camping 'Graaff & Woerd'

In gesprek met... Camping 'Graaff & Woerd'

Iedere week gaat Telefoonboek.nl in gesprek met een bedrijf over haar bedrijfsvermelding en online vindbaarheid. Deze week ging Telefoonboek.nl in gesprek met Sander Angelino, van Camping 'Graaff & Woerd' in Zoelen. "Steeds meer mensen vinden ons via het internet." Camping Graaff & Woerd heeft al meer dan een jaar een uitgebreide bedrijfsvermelding bij Telefoonboek.nl. Van jongs af aan wilde Sander Angelino eigenlijk al een camping starten. Het kwam echter eerder op zijn pad dan gedacht. Een aantal jaar geleden kocht Sander Angelino een boerderij met een stuk grond erbij. Een gedeelte van deze grond wordt sinds vijf jaar gebruikt als camping. Met twintig standplaatsen en vijf tentplaatsen is Camping 'Graaf & Woerd' in Zoelen nog steeds groeiende.

Investeren en groeien

Sander Angelino: "We zijn begonnen met drie stroompaaltjes en een sanitaire voorziening. Inmiddels hebben we meer plaatsen met stroom en is er afgelopen jaar ookeen nieuwe sanitaire voorziening gebouwd. Wij financieren alle investeringen zelf en groeien nog steeds. Van een heel kleinschalige camping naar iets minder kleinschalig en ook professioneler." igm1

Online vindbaarheid

"Via Stichting Vrije Recreatie krijgen wij het grootste gedeelte van onze klanten binnen. Daar hoeven mensen alleen maar een regio te kiezen en dan komen ze bij ons uit. Ik merk dat we zelf beter gevonden worden. Onze doelgroep is vooral mensen van ongeveer 55, 60+ en die zitten ook steeds meer zelf op hetinternet. Waar we in het begin 100% van onze klanten via de site van de SVR kregen, is die verhouding tegenwoordig 70% via de stichting en 30% die zelf op zoek gaat.

Jij bent het gezicht van jouw onderneming

"Mijn vrouw en ik zijn redelijk druk. Ik heb nog een bedrijf en zij werkt ook nog in het onderwijs, maar we proberen zo zichtbaar mogelijk te zijn voor onze gasten. Jezelf netjes opstellen als persoon is waarschijnlijk de belangrijkste factor. Ben vriendelijk naar je klanten toe. Zorg ervoor dat mensen je niet alleen zien bij aankomst en vertrek. Jij bent het gezicht van jouw bedrijf!"

Reacties



Even geduld alstublieft...