Op vrijdag blikt Places.nl terug op de interessantste blogs uit een bepaalde categorie. Deze week is de categorie 'reviews' aan de beurt. Lees de leukste weetjes over reviews voor ondernemers!

Reviews op Telefoonboek: geef het door!

Eerder dit jaar introduceerde Telefoonboek.nl al online ratings.Door middel van de ratings kunnen bezoekers van Telefoonboek.nl laten weten wat zij van uw bedrijf vinden door middel van cijfers. Telefoonboek.nl introduceert nu ook online reviews. Uw klanten kunnen nu niet alleen via een cijfer laten weten wat ze van uw bedrijf vinden, maar ook door middel van schriftelijke feedback. Door positieve reviews krijgen uw potentiële klanten direct een goed beeld van uw bedrijf, bovendien kunt u als ondernemer ook direct inhoudelijk reageren! Ook aan de slag met de reviews?

Lees de blog 'Reviews op Telefoonboek: geef het door!'

Fake review protection: herkennen en tegengaan van valse online reviews

Sinds kort meet Telefoonboek.nlmet haar nieuwe bedrijfsratingswat klanten vinden van uw bedrijf. Zo hebben de bezoekers van Telefoonboek.nl meteen een beeld van de mate waarin u bereikbaar bent en of u goede service verleent. Tegenwoordig wordt het aankoopgedrag van consumenten veelal beïnvloed door deze online ratings en reviews. Deze trend maakt het voor bedrijven noodzakelijk om positieve feedback van klanten te ontvangen. Helaas wordt er nog wel eens misbruik van gemaakt van de mogelijkheid tot het online beoordelen, en plaatsen bedrijven valse klantbeoordelingen op het internet. Lees in deze blog meer over valse online reviews, en wat ze betekenen voor u als ondernemer.

Bedrijfsratings op Telefoonboek.nl: laat een goede indruk achter!

Als ondernemer probeert u er natuurlijk voor te zorgen dat klanten een goede indruk hebben van uw bedrijf. Telefoonboek.nlmeet met haar nieuwe bedrijfsratings voor u wat klanten vinden van uw onderneming. Het gemiddelde cijfer dat klanten aan uw onderneming geven, komt bij uw bedrijfsvermelding te staan. Zo kunt u makkelijk tonen aan klanten dat u bereikbaarheid, service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Hoe hoger klanten uw onderneming beoordelen, hoe groter de kans dat nieuwe klanten contact met uw opnemen. Wilt u weten waar u precies op wordt beoordeeld en hoe u uw rating kunt verbeteren? Lees dan verder!

Lees de blog 'Bedrijfsratings op Telefoonboek.nl: laat een goede indruk achter!'

Meer tips of blogs over andere relevante onderwerpen? Houd onze blogpagina in de gaten!