Menu

Week 50: Webcare voor uw MKB, uw eigen bedrijfslogo ontwerpen en topdrukte op Telefoonboek.nl



Week 50: Webcare voor uw MKB, uw eigen bedrijfslogo ontwerpen en topdrukte op Telefoonboek.nl

Goed voorbereid de feestdagen in, uw eigen logo ontwerpen, topdrukte op Telefoonboek.nl in de week voor kerst en webcare voor uw MKB. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Uw bedrijf goed voorbereid de feestdagen in: zes tips

De feestdagen staan voor de deur, een goede kans voor MKB-bedrijven om extra omzet te draaien. Veel bedrijven bereiden zich voor op de feestdagen, toch liggen er hier en daar nog aardig wat kansen voor het grijpen. Denk aan bijvoorbeeld extra promotie en het tijdelijk uitbreiden van uw assortiment. In deze blog vindt u zes tips om met uw bedrijf goed voorbereid richting de feestdagen te gaan. Bent u al klaar voor de feestdagen? Lees meer over hoe u uw bedrijf goed kunt voorbereiden op de feestdagen

Ontwerp uw eigen bedrijfslogo

Uw bedrijfslogo is hét visitekaartje van uw organisatie. Het is herkenbaar voor uw klanten en straalt uit waar uw bedrijf voor staat. Het hebben van een goed bedrijfslogo is dus van groot belang voor de naamsbekendheid van uw organisatie. Maar voor het ontwerpen van een bedrijfslogo hoeft u geen expert voor in te schakelen. Met deze handige stappen vanPlaces.nlontwerpt u namelijk gewoon zelf uw bedrijfslogo. Lees meer over het ontwerpen van uw bedrijfslogo

Topdrukte op Telefoonboek.nl: staan uw juiste gegevens weergegeven?

In de week voor kerst is heel Nederland druk. De laatste kerstkaarten worden verstuurd, er wordt ingeslagen voor het kerstdiner, er worden cadeaus gekocht en er wordt nog snel een bezoek aan de kapper gebracht. Grote kans dat veel mensen op zoek zijn naar uw bedrijf. Maar is uw bedrijf online vindbaar met de juiste gegevens? Lees meer over het belang van de juiste gegevens op Telefoonboek.nl

Webcare voor uw MKB

Webcare is een belangrijk middel om negatieve berichtgeving online te beperken. Daar waar u met een klantenservice wellicht tekort schiet, kunt u dit opvangen met een actief webcare beleid. Ook voor een kleine onderneming kan dit al heel gunstig zijn. Met goede webcare vergroot u namelijk naamsbekendheid en versterkt u uw bedrijfsimago.


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek