Menu

Nieuw: ratings op Telefoonboek.nl



Nieuw: ratings op Telefoonboek.nl

Telefoonboek.nl introduceert een nieuwe ratingmodule op de website. Vanaf nu kunnen klanten de bedrijven beoordelen op algemene indruk, bereikbaarheid, service en prijs/kwaliteitverhouding. Op Telefoonboek.nl hebben bedrijven een bedrijfsvermelding, om beter online gevonden te worden. Bij de bedrijfsvermelding staat het gemiddelde cijfer dat klanten aan de onderneming geven.

Meten is weten

Telefoonboek probeert een zo duidelijk en compleet mogelijk beeld te geven van bedrijven. Naast de contact- en bedrijfsgegevens, wordt nu getoond welke indruk een bedrijf bij de bezoekers heeft achtergelaten. Bedrijven kunnen zelf bekijken hoe tevreden klanten zijn. Tot nu toe zijn er 268.000 ratings ingevuld. Wanneer klanten een bedrijf vinden op telefoonboek.nl, kunnen ze direct het bedrijf beoordelen op vier aspecten, namelijk: Telefonische bereikbaarheid, algemene indruk, service en prijs/kwaliteitverhouding.

Telefonische bereikbaarheid

Ten eerste wordt de telefonische bereikbaarheid van een bedrijf beoordeeld in de rating. Telefonische bereikbaarheid is erg belangrijk voor het MKB. Op het moment dat klanten en potentiële klanten een bedrijf niet kunnen bereiken, stappen ze al snel over naar de concurrent. Op deze manier lopen bedrijven klanten en dus omzet mis. Een goede telefonische bereikbaarheid zorgt ervoor dat klanten een bedrijf vertrouwen en sneller gebruik maken van de diensten. Met de introductie van Places Antwoordservice wil Telefoonboek ondernemers de mogelijkheid bieden om hun telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

Een goede indruk achterlaten

Door middel van de rating in combinatie met de bedrijfsvermelding, kunnen bedrijven een goede indruk achterlaten. Klanten kunnen bedrijven beoordelen op 'Algemene indruk' op een schaal van 1 tot 5. Wanneer bedrijven hoog scoren op 'service', komt dit ten goede aan de betrouwbaarheid van het bedrijf. Een bedrijf dat service biedt, maakt namelijk verwachtingen waar en neemt de klant serieus. Ten slotte wordt de prijs/kwaliteitverhouding beoordeeld in de rating. Klanten die niet tevreden zijn over de prijs/kwaliteitverhouding, koppelen dit vaak niet terug naar het bedrijf. In de rating komt dit wel naar voren en daarom is dit ook een waardevol punt.

Door middel van de rating in combinatie met de bedrijfsvermelding, kunnen bedrijven een goede indruk achterlaten. Peter Davelaar, Portal Manager Telefoonboek.nl
Over TelefoonboekMet ruim 5,8 miljoen bezoekers per maand, is Telefoonboek.nl de grootste website voor bedrijfsinformatie in Nederland. Telefoonboek.nl helpt bij het vinden van personen en bedrijven via internet, tablet of smartphone. Bedrijven kunnen via Places.nl, de bedrijvenportal van Telefoonboek, kosteloos hun bedrijfsgegevens beheren en zo beter online gevonden worden. Met haar nieuwe antwoordservice helpt Places.nl daarnaast de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te verbeteren. Bedrijven kunnen hiermee de telefoon laten beantwoorden door een persoonlijke assistente op momenten dat zij zelf niet bereikbaar zijn. 

Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek