Menu

Omgaan met online reacties



Omgaan met online reacties

Allround Fotografie, optimaliseer uw bedrijfsomschrijving, positieve en negatieve reacties online en de doelgroep van uw website. U kon het deze week allemaal terug vinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Allround Fotografie: Een vooruitstrevend fotografiebedrijf

Allround Fotografievan Eduard de Boer is een vooruitstrevend fotografiebedrijf. Als bedrijfsvermelding van de maand november vertelt Eduard de Boer hoe Allround fotografie op de kaart is gezet. Ook vertelt hij in deze blog hoe hij zich blijft ontwikkelen, onder andere als Googlefotograaf. Lees meer over Allround Fotografie

Positieve en negatieve reacties online: hoe gaat u hier als bedrijf mee om?

Online bereikbaar zijn voor uw klanten heeft vele voordelen, maar u kunt hier ook een keerzijde van ondervinden. Klanten kunnen niet alleen bij u terecht voor positieve feedback. Op social media hebben zij namelijk ook de mogelijkheid negatieve berichten te plaatsen.

Meten is weten: ken de bezoekers van uw website

Stel, u heeft een mooie website,gebruiksvriendelijkingerichten alle informatie over uw bedrijf is er te vinden. Echter, hoe weet u of uw website daadwerkelijk wordt bezocht? En wie zijn dan de mensen die uw website bezoeken? Wanneer u antwoord krijgt op bovenstaande vragen kunt u beter inspelen op de behoeftes van uw bezoekers. Meten is weten, en in deze blog leest u hoe u dat kunt doen. Lees meer over meten is weten


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek