Menu

Marketingmix en meetbaarheid Social Media



Marketingmix en meetbaarheid Social Media

Het AIDA-model, Social Media meetbaar maken, tevreden werknemers en de 4 P's. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

De voordelen van een goede marketingmix: het AIDA-model

Er zijn tegenwoordig zoveel tips en trucs voorhanden die u vertellen hoe u het beste uw marketingstrategie op kunt zetten, dat u door de bomen het bos niet meer ziet. In deze blogdaarom een stappenplan om het u een stuk gemakkelijker te maken. Aan de hand daarvan zet u zo uw eigen marketingmix op papier. Lees meer over het AIDA-model

4 manieren om Social Media meetbaar te maken

Het inrichten en bijhouden van uw Social Media pagina's zoals Facebook, Twitter en LinkedIn kost veel tijd en moeite. De hoeveelheid tijd en geld die u hierin investeert kunt u precies meten. Maar hoe kunt u erachter komen wat de opbrengst hiervan is? Hoeveel extra bezoekers komen er naar uw website of hoeveel extra kopers komen in uw winkel dankzij uw inzet van Social Media? In deze blog 4 manieren om social media meetbaar te maken. Lees meer over het meetbaar maken van Social Media

Hoe houdt u uw werknemers tevreden?

Een deel van het imago en het succes van uw bedrijf wordt bepaald door uw werknemers. Tevreden werknemers zorgen voor een positieve uitstraling naar klanten, een goede sfeer binnen uw bedrijf en een lager ziekteverzuim. Daarnaast presteren tevreden werknemers beter wat leidt tot een hogere productiviteit. In deze blog leest u hoe u als werkgever kunt zorgen voor tevreden werknemers. Lees meer over het tevreden houden van uw werknemers

Het opzetten van een marketingmix: de 4 P's

Wilt u een marketingstrategie in kaart brengen maar weet u niet waar u moet beginnen? Met een marketingmix wordt dit proces vereenvoudigd tot vier stappen. Dit model kunt u zo samenstellen dat het voor uw organisatie de beste resultaten oplevert. Het brengt uw doelstellingen in kaart en communiceert naar uw werknemers en de buitenwereld waar uw organisatie voor staat. Places.nl besteedde eerder al aandacht aan marketingstrategieën en lichtte als voorbeeldhet AIDA-modeltoe. In deze blog wordt er ingegaan op een andere marketingmix: de 4 P's van McCarthy. Lees meer over de 4 P's


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek