Menu
024 – 3555 299(24/7 bereikbaar)Bel nu

Zo belangrijk zijn klantervaringen voor ZZP'ers



Zo belangrijk zijn klantervaringen voor ZZP'ers

Als ondernemer lijkt reviewmarketing misschien niet zo interessant om in te investeren, maar dit is belangrijker dan het in eerste instantie lijkt. 75% van de Nederlandse consumenten leest namelijk reviews voor het aanschaffen van een product. Klantenervaringen en mond-tot-mondreclame zijn van groot belang bij het succes van uw onderneming. Places.nl zocht voor u uit hoe dit werkt.

Reviews

Online klantenfeedback lijkt soms onnodig, maar dat is het zeker niet. Een positieve review is de beste reclame die een ondernemer zich kan wensen. Deze kan doorslaggevend bij zijn aanschaffen van uw product of het afnemen van uw service. Consumenten lezen reviews om een goede keuze te kunnen maken bij het maken van een product. Wees niet bang, een review met kritiek hoeft niet altijd slecht te zijn, deze kan u wijzen op punten die u binnen uw bedrijf moet verbeteren.

Mond-tot-mondreclame

Consumenten kunnen uw product ook promoten door erover te praten met anderen. Mensen hebben vaak veel vertrouwen in ervaringen van anderen, al helemaal als ze het hier in het echt over hebben. Het is natuurlijk lastigom men te stimuleren om over uw bedrijf te praten. De beste manier om dit te doen is door ervoor te zorgen dat uw bedrijf interessant is om over te praten. Dit kan u doen door een spraakmakende advertentie met humor, sociale en emotionele meerwaarde bieden en zorgen voor een ultieme klantbeleving.

Places reviews

Wilt u gaan investeren in reviewmarketing? Zorg dan dat het mogelijk is dat uw klanten een review over uw bedrijf kunnen schrijven. Met de Places Reviewpagina kunt u een gratis reviewpagina aanmaken. Zo kan u direct feedback van uw klanten ontvangen. Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen met 024-3555299. Wij helpen u graag verder!


Delen:



Reacties