Menu

Uitgelicht: MKB marketing in november 2014



Uitgelicht: MKB marketing in november 2014

Op vrijdag blikt Places.nl terug op de interessantste blogs uit een bepaalde categorie. Deze week is de categorie MKB marketingaan de beurt. Lees alles over marketing en doe er als ondernemer uw voordeel mee!

Uw bedrijf in beeld: laat afbeeldingen voor u spreken!

Als ondernemer wilt u graag zoveel mogelijk informatie overbrengen op uw klanten. De producten en diensten die u aanbiedt, de voordelen van uw bedrijf, de professionele werkhouding van uw medewerkers: alles wilt u communiceren. Veel tekst op uw website en in uw reclameboodschappen brengt uw klanten echter vaak in de war. Waarom probeert u het niet met een afbeelding? Goede afbeeldingen zeggen namelijk meer dan 1000 woorden.

Lees de blog 'Uw bedrijf in beeld: laat afbeeldingen voor u spreken!'

Zet de klant centraal (maar nu echt!)

De klant centraal zetten is helemaal 2014. Steeds meer bedrijven komen erachter dat klanten de drijvende kracht zijn achter hun succes. Zonder klanten is ondernemen immers onmogelijk. Toch gaat er op het gebied van klantrelaties nog veel mis. Veel bedrijven zien de klant nog steeds als middel in plaats van als doel. Places.nl legt uit hoe u als ondernemer in het mkb winst kunt behalen door uw klant centraal te zetten. Maar nu écht!

Lees de blog 'Zet de klant centraal (maar nu echt!)'

Zakelijk bloggen: 5 voordelen

Bloggen is in. Heel Nederland is in de ban van deze korte, informele manier van online communiceren. Overal duiken nieuwe bloggers op die hun ervaringen delen op het gebied van reizen, politiek, eten, muziek, etc. Ook zakelijk Nederland is om: bloggen heeft namelijk veel voordelen voor bedrijven en organisaties. Lees mee en ontdek wat bloggen kan betekenen voor uw bedrijf!

Lees de blog 'Zakelijk bloggen: 5 voordelen'

Hoe maak ik van mijn klanten trouwe klanten?

Als ondernemer krijgt u iedere dag te maken met verschillende klanten. Klanten zijn er in veel verschillende soorten en maten en daar horen dan ook verschillende manieren bij om ze te benaderen. Uiteindelijk ziet u een potentiële klant graag als trouwe klant terugkomen voor uw product of dienst. Maar hoe maakt u van uw klanten trouwe klanten? In deze blog geeft Places.nl tips hoe u dit kunt realiseren. Meer tips of blogs over andere relevante onderwerpen? Houd onze blog pagina in de gaten!


Delen:



Reacties