Menu

Mobiel betalen en intranet



Mobiel betalen en intranet

Mobiel betalen, intranet, in gesprek met ERDBRINK Advocatuur|Mediation en feedback geven.U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Mobiel betalen: wees een van de eersten!

Na het succes van internetbankieren is Nederland klaar voor de volgende stap: mobiel betalen. In diverse winkels en horecagelegenheden kunnen klanten al afrekenen met hun smartphone. Het invoeren van deze nieuwe manier van betalen is de ultieme kans voor u als ondernemer om een voorsprong te nemen op uw concurrent. Niet alleen vergroot u namelijk de service richting klanten, u kenmerkt zich ook als innovatief bedrijf. Lees in deze blog van Places.nl meer over de mogelijkheden van mobiel betalen, en wees een van de eersten! Lees meer over mobiel betalen

Intranet: interne social media als de nieuwe vrijdagmiddagborrel

Intranet heeft in sneltreinvaart het landschap van de interne communicatie binnen bedrijven veranderd en opnieuw vorm gegeven. Intranet neemt zo de plaats in van het bedrijfsmagazine, de vrijdagmiddagborrel en de wekelijkse nieuwsbrief. Ga als ondernemer met de tijd mee en duik op vrijdagmiddag het intranet op in plaats van de bedrijfsbar in. Lees in deze blog van Places.nl meer over het gebruik van intranet. Lees meer over intranet

In gesprek met... ERDBRINK Advocatuur | Mediation

Telefoonboek.nl ging in gesprek metPeter Erdbrink van het advocatenkantoor ERDBRINK Advocatuur|Mediation over zijn bedrijfsvermelding en online vindbaarheid. Het kantoor is gevestigd in Amstelveen en heeft zich gespecialiseerd in echtscheidingsmediation. Lees meer over het gesprek met ERDBRINK Advocatuur | Mediation

Feedback geven 2.0: de tips & tricks

Feedback, de sleutel tot een succesvol bedrijf. Het geven van terugkoppeling op het gedrag of op de houding van iemand anders is vooral op de werkvloer één van de belangrijkste middelen om processen te verbeteren. In de praktijk blijkt echter dat het geven van feedback nog niet zo gemakkelijk is. Waarom? Mensen staan vaak wel open voor feedback, maar zijn zelf bang om anderen te kwetsen of te beledigen.Het geven van goede feedback lijkt een ware kunst te zijn. Places.nl gaat daarom in deze blog in op een handig modelvoor het geven vanfeedback:het GEGA-model. Lees meer over feedback geven


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek