Menu

In gesprek met Kapsalon La Stilista



In gesprek met Kapsalon La Stilista

Iedere week gaat Telefoonboek.nl in gesprek met een bedrijf over zijn bedrijfsvermelding en online vindbaarheid. Deze week gingen we in gesprek met Kapsalon La Stilista. 'Als één van de weinige kappers in ons dorp moet ik gelijk bovenaan staan als mensen online een kapper in de buurt zoeken', aldus kapster en eigenaresse Mandy Smits. Het grote kappersavontuur begon voor Mandy 4,5 jaar geleden als thuiskapster. Plots deed de mogelijkheid zich voor om een eigen pand te kopen. Mandy greep deze mogelijkheid aan en zo heeft ze sinds april 2013 een eigen kapsalon, genaamd La Stilista. 'Naast de dagelijkse knipbeurten voor het hele gezin houd ik mij bezig met het in de gaten houden van de laatste haarmode en verzorg ik ook de make-up voor mijn klanten. Hiermee zorg ik voor de complete voor- en nazorg van een knipbeurt en krijg je bij mij altijd net wat extra's voor je looks.'

Wat betekent online vindbaarheid voor u?

'Sinds ik mijn bedrijfspand heb, komen er een hoop vaste lasten bij kijken. De klantenkring die ik mee heb kunnen nemen vanuit mijn thuiskappersperiode wil ik behouden en natuurlijk wil ik steeds meer klanten aantrekken. Mijn kapsalon is één van de weinigen hier in de buurt, dus als mensen online een kapsalon zoeken moet ik bovenaan staan. Daarom hecht ik waarde aan goede online vindbaarheid en ik vind dat Telefoonboek.nl dat goed voor mij geregeld heeft.'

la stilista

Waarom koos u voor Telefoonboek.nl om online te adverteren?

'Mijn kapperszaak heb ik van iemand overgenomen. Gelijk na de overname bleven de vermeldingen van deze oude kapperszaak nog rondzwerven op internet, waaronder op Telefoonboek.nl. Daarop besloot ik dat ik daar bovenaan wilde staan met de juiste naam, zodat mensen gelijk konden zien dat ik nu met mijn kapperszaak op dat adres gevestigd ben. Met mijn huidige advertentiepakket bij Telefoonboek.nl ben ik goed zichtbaar met de juiste gegevens.'

Laat u door uw vermelding bij Telefoonboek de offline activiteiten achterwege?

'Nee, zeker niet. Zo is mond-tot-mond reclame nog steeds belangrijk voor mij. Mij buiten internet bezighouden met offline reclame laat ik dan ook zeker niet achterwege. Online adverteren voor een ondernemer is echter wel een must tegenwoordig. Zo probeer ik mijn kapperszaak ook op Facebook goed te profileren. De combinatie van offline en online werkt voor mij heel goed.'


Delen:



Reacties