Menu

Week 30: webdesign trends, Big Data en een vergelijking van antwoordservices



Week 30: webdesign trends, Big Data en een vergelijking van antwoordservices

Webcare via social media, trendsop het gebied van webdesign, de mogelijkheden van Big Data en een vergelijking van verschillende antwoordservices. U kon het deze week allemaal terugvinden op de blog van Places.nl. Omdat het weekend voor de deur staat hebben wij voor u nog even alles op een rij gezet.

Webcare via social media: houd klachten in toom

Steeds vaker worden klachten over bedrijven en producten niet direct aan de onderneming gericht, maar geplaatst op fora, social media en andere internetpagina's. Ook op Telefoonboek.nl is er sinds kort de mogelijkheid om reviews bij bedrijven te plaatsen. Het behandelen van online vragen en klachten van klanten wordt ook wel webcare genoemd. In deze blog gaan we in op webcare via social media, en hoe u hier effectief gebruik van kunt maken. Lees meer over webcare via social media

Website design van nu: 7 webdesign trends

Bedrijven besteden steeds meer aandacht aan hun website. Niet zo gek, want een website is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsidentiteit. Een eerste indruk heeft enorm veel invloed op het beeld dat de klant vormt. Een website moet met beelden en teksten weergeven waar het bedrijf voor staat en wat het precies doet. Daarom valt er op websites tegenwoordig meer te zien, te lezen en te luisteren. Maar webdesign ontwikkelt zich snel, waardoor veel websites al gauw niet meer 'up-to-date' zijn qua vormgeving. Places.nl heeft daarom de laatste trends op het gebied van webdesign voor u op een rijtje gezet. Met een aantal aanpassingen maakt u uw website weer helemaal van deze tijd! Lees meer overtrendsop het gebied van webdesign

Big Data voor het MKB

Big Data, ook wel het digitale goud genoemd, komt steeds vaker tevoorschijn in 2014. Dankzij nieuwe technologie in de vorm van Google Analytics, de welbekende Cookies, Facebook statistieken en andere dataprogramma's wordt - zo lijkt het - alles bijgehouden en opgeslagen. U als mkb-ondernemer kunt hier ook uw voordeel mee doen. Hoe? Dat legt Telefoonboek.nl voor u uiteen. Lees meer over demogelijkheden van Big Data

Antwoordservice: hoe vergroot u uw telefonische bereikbaarheid?

Veel bedrijven zijn slecht telefonisch bereikbaar: uit onderzoek onder 150.000 bedrijven blijkt dat 60% van de ondernemingen de telefoon niet opneemt wanneer zij worden gebeld. Een slechte bereikbaarheid kan grote gevolgen hebben voor uw onderneming, bijvoorbeeld verlies van klanten. Door gebruik te maken van een antwoordservice vergroot u uw telefonische bereikbaarheid. Maar welke kiest u dan? Places.nl vergelijkt in deze blog verschillende antwoordservices op functionaliteit en prijs. Lees meer over devergelijking van verschillende antwoordservices


Delen:



Reacties


Zoeken
Zoek